بازگشت به لیست سوالات
ش.ط
عنوان :

مسخ شخصیت

متخصص روانپزشکی
سلام و عرض ادب من حدود 4 سال پیش در اثر مصرف حشیش دچار مسخ شخصیت شدم که حدود یکسال درمانم طول کشید تا که کاملا خوب شدم الان باز نزدیک 13 ماهه که دوباره عود کرده خواستم بدونم ایا مجددا درمان شدنی هستم یا که خیر ؟و اگر بله میخواستم بدونم 13 ماه زمان غیر معقول و زیادی نیست؟ایا امکان دارد خیلی بیشتر طول بکشد یا که خیر؟داروهای ریسپیریدون .ولبان.فلوکسامین.لاموتیریژن مصرف میکنم

بله برای بعضی ها عود کننده هست

سلام ایا 13 ماه زمان زیادی نیست؟ودرمان امکان پدیره؟

در مصرف حشیش ممکن هست پس از قطع و مدتها سالم بودن علایم خودبخود عود کند




شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت مشاوره ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.



سوالات مشابه


احتمال کرونا

سلام خانم دکتر من چند روزی هست گاها که احساس لرز و تب در بدنم میکنم و از دیروز هم احساس سنگینی در قفسه سینم میکنم خواستم بپرسم این علائم میتونه از نشانه های ویروس کرونا باشه؟

خستگی خواب آلودگی

سلام من حدود 6ماه هست ک دچار خستگی و خواب آلودگی شده ام و انواع راه ها رو رفته ام درمانی نداشتم و تمام آزمایشات جسمی را انجام دادم مشکلی نداشتم از لحاظ روحی ام مشکلی ندارم و کاملا نرمالم!امکان دارد این اختلال دو قطبی باشد چون این خستگی پایان ناپذیره؟

عصبانیت وناراحتی زود وبی مورد

عصبانیت وناراحتی زودواینکه احساس میکنم باید دادبزنم که دیگر تحمل ندارم حرفم تودلم بمونه

سردرد

چند وقتیه که خیلی عصبی شدم همش سردردای شدید دارم عصبی میشم خودمو میزنم وسیله هارو میشکونم گریه میکنم الان تو امتحاناتمه واقعا حالم بده نتونستم امتحانمو بخونم برم امتحان بدم میشه کمکم کنین شبا از سردرد خوابم نمیبره با قرص میخوابم همه اعترافیانم خسته شدن به جایی رسیدم ک اونام میزنم میخواسم بدونم مشکلم چیه ایا خوب مشم باید چیکار کنم تا خوب شم من یه دختر 17 سالم میشه جواب سوالامو بدین ب کمک نیاز دارم ممنون

ادامه دادن داروی رسپریدون تحویز شده برای پسرم

من مجددا ویزیت رو شارژ کردم چون واقعا به راهنمایی شما نیاز دارم و توضیحاتتون راجب داروی تحویز شده برای پسرم. برای لکنت یکباره ی ایجاد شده در پسرم رسپریدون یک میلی گرم روزی یکچهارم قرص و دوبار در روز تجویز کردید، خداروشکر با مصرف یکهفته ای این دارو لکنت به طور کامل برطرف شده ولی حالات دیگری ایجاد شده ، از همه ی صداهای اسباب بازیاش و هر صدای یهویی به شدت میترسه ، از تنهایی رفتن به پذیرایی و اتاقش میترسه ، بسیار حساس شده و زود گریه میکنه برای چیزای کوچیک و بی اهمیت ، بسیار اروم شده در جمع و گوشه گیر شده در جمع و همش دنبال منه و حتی نمیذاره برای مدت کوتاه جایی برم درحالی که من کارمندم و این بسیار شرایط رو سخت کرده چون بشدت گریه میکنه . سوالم اینه از خدمتتون اقای دکتر این دارو رو فرمودید تا سه ماه ادامه بدم میخوام بدونم باتوجه به اینکه لکنتش برطرف شده ضرورت ادامه ی دارو چی هست؟ ایا منافعش برای پسر من به نسبت عوارضی که این دارو داره میارزه و برام یه مقدار راجب دارو و علت تجویز این دارو برای پسرم توضیح بدید ؟ پسر من ٢سال و دوهفته اش هست،شربت امگا٣ و رویال ژل مولتی ویتامین خارجی میخوره و شیر مادر میخوره ،این دارو با توجه به سنش و مواردی که گفتم تداخلی نداره ؟ بعد از دوره ی سه ماهه قطع این دارو وابستگی در بچه ام ایجاد نمیکنه؟ برای کمک به شرایط جدا شدن از خودم وقتی سرکار میخوام برم چیکار کنم به شدت گریه میکنه درحالی که مدتهاست عادت کرده بود و پیش مادر بزرگهاش میموند ولی الان به شدت بی تابی وگریه میکنه و چون نگران لکنتش بودم و اینکهلضطرابش شدید شد با خوردن قرص از دوری من و به شدتولبسته ی من شد ، ده روز مرخصی گرفتم که سه روز دیگه تموم میشه خیلی نگرانم بعد سه روز چطور دوباره بذارمش و برم سرکار ؟ ممنون میشم منو دو ارتباط با این موارد کامل راهنمایی کنید