بازگشت به لیست سوالات
م.خ
عنوان :

کوتاهی یک پا

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
سلام،وقت به خیر آقای دکتر،پای چپ من فلج اطفال گرفته و 3/5 سانت کوتاه است، آقای دکتر امکان درمان کوتاهی پای من هست؟ اگر هست مدت درمان چه قدر طول میکشه و من در این مدت باید استراحت مطلق بکنم؟ تقریبا هزینه اش چه قدر هست؟

سلام کوتاهی پا در این حد را با کفی طبی و کفش اصلاح میکنن




سوالات مشابه


کمر درد

چند ماهی است که در ناحیه تحتانی کمر خود درد زیادی دارم. این درد به علت بلند کردن جسم سنگین اتفاق افتاده است. قبلا هم در ورزش این اتفاق برایم افتاده بود که بعد از مدتی تسکین پیدا کرده بود. ولی درد کنونی هنوز بهبود نیافته. به متخصص مراجعه کردم و یک قرص ضد التهاب و عکس از کمر برایم تجویز کرده است. ولی باز هم... تشکر میکنم اگر اینجانب را راهنمایی فرمایید.

قوس کمر

با سلام خدمت دکتر محترم میخواستم بدونم راه درمان قوس کمر من 30سالمه ایا قوس کمرم خوب میشود.

درد منتشرشونده به پا ازکمر

سلام.وقتتون بخیر.زنی33 ساله هستم.1 زایمان با اسپاینال حدود3 سال پیش داشتم.الان 2سالی هست کمرم درحدود کمی بالای باسن درنقطه ای درد میکند که البته این نقطه کاملاوسط کمرم نیست مقدارکمی به سمت راست مایل است.و این در تقریبا تا ساق پای راستم هم منتشر میشود.انقدر در پایم دردش زیاد است انگار پایم درد میکند.یکی دونفر از اقوام مبتلابه سیاتیک بهم میگویند علائم سیاتیک است ولی همسرم باورندارد دراین سن من دچارچنین مشکلی باشم برای همین تاکنون پزشک مراجعه نکردم.آیا هردرد تیرکشنده به پا مثل دردی که من شرح دادم علائم سیاتیک است؟مدت چند روز است که به اندازه یک کف دست در پشت رانم احساس بیحسی دارم.مانند زمانیکه دندان را سرمیکنندولب بیحس میشود.وقتی دست میزنم حس دارد لمس و درد و..را حس میکنم ولی یک حس عجیبی مانند بیحسی در ناحیه پشت ران پای راست دارم.لطفاراهنمائی بفرمائید خیلی خیلی درد دارم خواهش میکنم هرچه سریعترراهنمائی ام بفرمائید.

درد زانو

با عرض سلام همسر بنده 42 سالشه و وزنش حدود 70 کیلو و قدش 168 میباشد مدت زیادی است که از درد زانو رنج میبرد تا بحال چند تا متخصص ایشان را معاینه نمودند و ارتروز ندارد و چیزی هم مشخص نیست و فقط تعدادی مسکن و ترمیمی میدهند تا زمانی که قرصها را مصرف مینمایند خوب هستند و بعد از اتمام قرصها مجددا درد شروع میشود و هر شب باید یک قرص مسکن مصرف تا بخوابد ضمنا زمانی که خواب است درد آن بیشتر و در زمان بیداری درد ندارد و حتی در خواب با تیک پا و درد بیدار میشود به تازگی با مالیدن پشت زانوزیر ران با روغن کنجد پا ی ایشان گرم میشود و خیلی بهتر میشود ممکن است بفرمایید ما باید چکار کنیم . ممنون

پرانتزی پا

سلام من 17 سالمه زانوهام تقریبا 3،4 سانتی متر فاصله دارن میخواستم پیشنهادشما را بپرسم چون واسه استخدامی خیلی مهمه گفتن ممنون از سایت خوبتون.