بازگشت به لیست سوالات
م.ر
عنوان :

رگه خون در مدفوع

متخصص بیماری های کودکان
سلام
پسر من 18 ماهشه
به پروتیین گاوی حساسیت داره
الان رگه خون توی مدفوعش هست
تب داره و اسهال هم هست
مدام استامینوفن میدیم ولی تبش پایین نمیاد
باید چکاررکنیم

سلام.احتمالا دچار گاستروانتریت یعنی عفونت شدند.هرچه زودتر آزمایش مدفوع بدین.او آر اس تو این فاصله بدید و جواب آزمایش رو به پزشک نشون بدهید.




سوالات مشابه


سرفه خشک تبدیل به سرفه خلط دار شده

با سلام خدمت شما دکتر عزیز من دختر یک سال و ده ماهه ای دارم. 6 روز پیش زایمان کردم. و یک شب خونه نبودم. از وقتی اومدم خونه دخترم بهم ربخت. به مدت دو شب حدود یک درجه تب و شب بیداری و هزیون داشت. دل درد داشت. بعد ریخته تو سینه اش سرفه های خشک داره که حتی مانع خوابش می شه. شربت کتوتیفن و سرماخوردگی اطفال می دیم. کمی بهتر شده. ولی سرفه هاش خیلی اذیتش می کنه. از دیروز شکمش و دور نافش دونه های ریز زده ولی جاهای دیگه بدنش نیست. دست تو دهنش می کنه همش می گه درد می کنه. و بی قرار و زودرنج شده. لطفا راهنمایی بفرمایید.

یبوست

سلام،پسر من یک هفته است وارد 6ماه شده،به دستور شما غذای کمکی رو از 5و نیم ماه شروع کردیم،منتها از اونروز شکمش سخت کار میکنه،و الان دو روزه یبوست داره خیلی کم و سفت کار میکنه از اول هفته،میخواستم بدونم چیکار کنم؟؟و اینکه قطره آهن رو شروع کنم؟؟چه مارکی بهتره که به دندوناش هم اسیب نزنه؟؟و یه سوال دیگه مفاصل پسرم از دو سه ماهگیش صدا می داد الان کم شده اما هنوز هست بیشتر قوزک پاش،مشکلی هست؟؟؟شما زادبتین تجویز کردید دارم میدم اما سرفه زیاد میکنه،واسه رفلکس رانیتیدین میخورد که تموم شد دیگه ندادم بهش از 2ماهگی میدادم،کولیک اید هم میدم واسه نفخش چون خیلی نفخ داره،الان خاریدن صورتش تقریبا کمتر شده نسبتا اما بالا میاره و سرفه میکنه خیلی نیست اما هست دارو باید بخوره هنوز؟؟

رفلاکس و نخوردن شیر در زمان بیداری و بیقراری

با سلام وقت بخیر و تبریک سال نو خدمت دکتر عزیز دخترما الان چهارماه وبیست روزشه از ماه دوم به علت استفراغ کم بردیمش دکتر گفتن ریفلاکس خفیف وشربت رانیتیدین دادن تا بهمن ماه خورد بعد به علت دوری مطب دکترمون رو نزدیک منزل انتخاب کردیم گفتن که خوب شده نیازی به دارو نیست ولی الان دخترم چندوقتی هست در زمان بیداری ولی خوابیده روی زمین سرفه میکنه جوری که اگه سریع بلندش نکنی به سکسکه میفته ولی وقتی در بغل باشه این اتفاق نمیفته والان چندشبه موقع خواب بی قراری میکنه،شدیدا خوابش کمه مخصوصا در روز،چندروز هم میشه که شیر وشیرخشک ببلاک ای ار کمکیش رو در بیداری نمیخوره وموقع خواب میخوره دوسه شبم هست که در شب توخواب بیدارمیشه ولی قبلا اینجوری نبود ،ادرارش خوبه هرروز شکمش کارمیکنه همش دستش تو ودهانشه ومرتب بینیش رو میخارونه ومرتب کیپ میشه بینیش ،بعضی مواقع هم دست و پاش سرده از شما دکتر عزیزم میخواهم که راهنمایی کنین ودرضمن وزنش وقدش روی خط نمودارنرمال است والان استفراغش خیلی کم شده هرچندروز یکبار اونم اگه آروغشو نگیریم

چکاپ

دخترم الان یکماهشه،خواستم بدونم باید ویتامین خاصی مصرف کنه تا الان فقط آد مصرف کرده،و اینکه برای دل درد چی بدم؟آیا لازمه الان برای ویزیت برسم خدمتتون؟

رفلاکس

با سلام جناب دکتر دختر 7 ساله ام از بدو تولد رفلاکس معده و آلرژی شدید داشت(پروتئین گاوی و بادام و موز و...) پزشکان متعددی مراجعه کرده ام که متاسفانه تاکنون بی نتیجه بوده است بنا بر کلپروتکتین بالا(200)تست رست انجام داد که نتیجه آن ضمیمه می شود در حال حاضر پریت و باکلوفن (1/2)مصرف میکند که اثری ندارد مدام حالت تهوع دارد و در روز چندین بار استفراغ میکند الخصوص صبح ها با اینکه رژیم غذایی مناسب عاری از آلرژن ها هم دارد بسیار بی اشتهاست طوری که بوی غذا هم حالش را بد می کند بنده شهرستانم و دسترسی به دکتر بسیار مشکل است الان حدود 4 سال است که ضد اسید و باکلوفن یا دمیترون مصرف میکند سه با آندوسکوپی شده اما تا به الان هیچ اثری نداشته وزنش 19 است و زیر چشمانش بسیار گود و سیاه است که دکتر تشخیص تب یونجه را داده خواهش می کنم خواهش می کنم راهنمایی بفرمائید در حال حاضر بسیار شرایط سختی دارم حتی کرتون نیز یه مدت مصرف میکرد بابت متن طولانی شرمنده امیدوارم راهنمایی شما کارساز باشد