بازگشت به لیست سوالات
م.ف
عنوان :

سینوزیت

متخصص گوش، حلق و بینی و فلوشیپ اتول ...
سلام.درناحیه بالای چشم و پشت چشم بعضی وقتا درد شدیدی دارم سی تی هم گرفتم یکی از دکترای یزد گفتن که سینوزیتت رفع شده ولی من هنوز احساس گیجی،سردرد،تورم مغز،و یه کمی خلط خشک در بینی دارم. الان چی کار باید بکنم؟ دوباره برم دکتر؟

با سلام.اگر در CT اسکن شواهد سینوزیت ندارید مربوط به سینوس نیست و برای درد اون ناحیه باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید

اقای دکتر عکس سی تی رو بفرستم خودتون هم ببینید؟
ممنون اقای دکتر

فقط یک سلول هوایی توی CT پر هست که میشه با عمل آندوسکوپی باز بشه.هر چند دردت ممکنه خیلی تغییر نکنه

ولی آقای دکتر هنوز احساس میکنم که سینوس های زیر مغزم درد دارن به خصوص سمت راست.یه حالتی مثل بی حسی به لوب پیشانی مغزم بهم دست داده احتمال داره که توموری چیزی داشته باشم؟ از وقتی که سینوزیت گرفتم از حالت و سردرد اومده سراغم. دردش همیشگیه ولی بعضی وقتا کم تر درد میگره ،بعضی وقتا بیشتر
آقای امیرزرگر این سلول هوایی دقیقا کجا قرار گرفته؟
سلام آقای دکتر امیرزرگر
ببخشید میتونم بدونم که انحراف بینی دارم یا نه؟



سوالات مشابه


از دست دادن بویایی

سلام آقای دکتر ، مادر من حدودا سه سالی میشه حس بویایی شونو از دست دادن، البته گاهی حسش برمی گرده ولی حدودا 2 3 روز ولی بعدش دوباره از دست میره حسشون، دلیلش چی می تونه باشه؟

مشکل تنفس از بینی در خواب

سلام. دو سه سال بود که شبها موقع خواب، از بینی خوب نمی تونستم نفس بکشم (حدس میزنم دلیلش التهاب مجرای بینی بود). حدود پنج ماه پیش شما بمن یک اسپری دادید. چند روز که استفاده کردم تنفسم خوب شد اما نام آن اسپری یادم نیست (گویا کلمه سدیم در نامش بود). چند شبه دوباره تنفسم با بینی خوب نیست. اسم آن دارو را بفرمایید. چه چیزی را رعایت کنم تا پس از مدتی دوباره این حالت پیش نیاد؟ (بخاطر مصرف نوع غذاست؟ رعایت نکردن بهداشت بینی؟ و...) درضمن پیرو سؤال قبلی ام در مورد احساس برآمدگی در گلو، پس از دو هفته مصرف دارو، مشکل برآمدگی و تغییر صدا برطرف شده. آیا باز هم دارو را تا دو ماه ادامه بدم؟

سرگیجه وضعیتی گوش چپ

سلام من از چند سال قبل سرگیجه وضعیتی گرفتم و بار اول خیلی شدید بود ولی درعرض سه روز خوب شدم با مانور هایی ک در کلینیک تعادل انجام دادم و قرص بتاسرک .چندبار دیگه اتفاق افتاد ولی درحد یک روز بود با بتاسرک خوب شدم ،الان دوهفتس باز شروع شده سرمو به سمت چپ کج میکنم اتفاق میفته و نمیتونم به سمت چپ بخوابم و روزهای اول شدیدتر بود ولی دوهفتس دارم اکتوسرک(بتاسرک پیدا نکردم) میخورم اما خوب نشدم ضمنا سینوزیت داشتم و فک کنم سینوسای فک چپم پرشده و شاید نیاز به تخلیه داشته باشه الان جیکار کنم؟ برم مانور اپلی و .... انجام بدم؟ یا ام ار ای و سی تی اسکن و....

جوش در سقف دهان

حدود 7 ماه است که در یک نقطه ی خاص از سقف دهانم یک ضایعه جوش مانند چرکی ایجاد می شود که پس از یک الی دو روز ظاهر شدن به طور کامل ناپدید می شود. اخیرا هم هفته ای یک الی دو مرتبه ظاهر می شود و سریعا ناپدید می شود. ضایعه هیچ گونه درد و خارش و ترشحی ندارد.

لوزه حفره دار

سلام و خیته نباشبد آقای دکتر.من خانم 27 ساله با سابقه ی برداشتن لوزه ی سوم در سال 90.آقای دکتر من مشکلی که داشتم این بود که هر چی میخوردم دهنم بو میگرفت و روی لوزه هام یه چیزایی سفیدی دیده میشد اما بعد از عمل هیچ کدوم از این مشکلاتم رفع نشد و الان به شدت دهنم بو میده اگر میشه لطفا بگین چبکار کنم و چه دارویی استفاده کنم؟