بازگشت به لیست سوالات
ش.ع
عنوان :

گوش درد و گردن درد

متخصص گوش، حلق و بینی
سلام وقت بخیر
من چند روزی هست که گوش سمت راستم کمی درد می کنه و داخل گوشم رو احساس می کنم حتی کمی وقتی اب می خورم و پایین گوش و و گردن هم می رسه و گاهی احساس می کنم گوشم یه حالت مثل گشاد شدن داره. البته من 7 8 ماه پیش سرماخوردم و از اون موقع چیزی رو در گلوم و بین بینی و دهانم احساس می کنم که بیرون نمیاد یا خیلی کم بیرون میاد رنگی نداره اما تقریبا حالت چسبناک داره
هندزفری هم زیاد استفاده می کنم

ممنونم
چه طوری می تونم ندبت بگیرم؟

سلام. اگر خواستید برای ویزیت تشریف بیاورید، آدرس مطب:
1- تهران، شرق به غرب جلال آلِ احمد، زیر پل گیشا، نرسیده به چمران، خیابان پروانه، ساختمان پزشکان چمران، واحد 27، 88635503، دوشنبه ساعت 3 تا 5.
2-تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک 42، واحد 3،چهارشنبه و  شنبه ها ساعت 4 تا 6، تلفن 88875790
تلفن منشی: *****093767

سپاس



سوالات مشابه


گرفتگی گلو

سلام دکتر من حدودا یکماه پیش کمی سرفه میکردم بعد یکماه سرفم قطع شده ولی خلطه پشت حلق پیدا کردم که با قرقره مخلوطه اب ولرم با سرکه سیب به صورت خلطه زرد رنگه چسبناک بیرون میاد.رفتم دکتر اموکسی کلاو625داد که با مصرفش تنگی نفس میگیرم ضمنا الان بعد قرقره اب وسرکه وقتی ته گلوم،ته زبانم رو تو اینه میبینم یه چیزی به صورت یه وصله زرد رنگ چسبیده به ته حلقم نمیدونم عفونت هست یا طبیعیه وجزء اجزای گلو هست اگر امکان داره راهنماییم کنید عکسش رو هم فرستادم.ضمنا کمی سوزش معده هم دارم.

تنگی نفس

سلام 29 ساله و مجرد میباشم دو هفته پیش برای تمیز کردن در منزل به مدت 10 دقیقه از دستمال اغشته به وایتکس استفاده کردم از همان شب احساس خارش گلو و سنگین شدن سینه و سرفه خیلی کم پیدا کردم 2 روز بعد به پزشک عمومی مراجعه کرده و پس از معاینه اشاره به خسخس سینه و التعاب خیلی کم در ته گلو کردن و دارو امپول هیدروکرتیزون و شربت تئر کال جی و قرص نئوتادین تجویز کردن با اتمام مصرف دارو ها هنوز بهبودی حاصل نشده با کوچکترین بو به سرفه افتاده و پس از سرفه قفسه سینم درد میگیرد. لازم به ذکر است تب ندارم ولی بعضی مواقع احساس لرز خیلی کم دارم.مشکلی در خواب و اشتها هم ندارم که به مقدار زیاد مایعات مصرف میکنم ولی دهان و گلو لب ها خشک خشک میشود ایا باید برای تست کرونا به بیمارستان مراجعه کنم ؟

گلو قرمزه و گاهی چرک یا خرت داره

لطفا اگه شد در وات ساپ من نسخه دارو رو بدهید *****091248 علیزاده گلو قرمزه و چرک داره

زخم بینی

من چند مدت قبل بینیم از داخل زخم شد و چند بار چرب کردم و خوب شد الان چند روز دوباره زخم شده و صبح ها که بیدار میشم پر لخته خون میشه لطفا راهنمایی بفرمایید

سر درد، درد خفیف قفسه سینه

سلام. دو شب سر درد در قسمت گیجگاه و پیشانی چشم دارم. کمی درد فقسه سینه و کمی سنگینی در تنفس. ممکن کرونا باشه؟ نیاز مراجعه کنم مرکز درمانی؟