بازگشت به لیست سوالات
س.ح
عنوان :

بیوپسی از دنده

فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی
با توجه به جراحی کنسر پستان و برداشتن پستان و غدد لنفاوی زیر بغل لطفا جواب پاتولوژی بایوپسی از دنده را تفسیر بفرمایید



سوالات مشابه


مشکوک بودن آزمایش انعقاد خون

کم بودن موارد زیر در آزمایش خون ADP 5 =60 Arachidonic acid 0.5 =61 Ristocetin 1.5 =60 P.t= 11.7

کمبود پلاکت

سلام وقت بخیر بنده دو سال پیش متوجه شدم پلاکتم پایین هست و به متخصص مراجعه کردم و ایشان هم کورتون تجویز نمودند که پس از مصرف بدلیل عوارض ناشی از آن(سردرد و افسردگی و...) استفاده از دارو را متوقف نمودم با توجه به اینکه در طول این دوسال هرچند ماه یکبار آزمایش داده ام و پلاکتم در بازه ی 110 تا 130 بوده و همچنین همه ی ایتم های آزمایشم نرمال بوده علت چیست؟ آیا خطر دارد؟

آزمایش مغز استخوان

سلام وقتتون بخیر میخواستم اگر امکانش هست آزمایش مغز استخوانم رو تفسیر کنید برام

سردرد و درد پا ..بی اشتهایی..بی حوصلگی...سردی پاها

طی آزمایشات قبلی من ک از هرسال پیش متوجه شدم پلاکت خون من پایین است و ب دکتر رفتم ولی گفتن چیز مهمی نیس پلاک خونم 64000تا84000بالا و پایین میر..چند روزی ک اشتها ب چیزی ندارم و پاهام درد میکنه و یخ میزنه..اگه میشه راهنمایی کنین..پیش دکتر در کلینیک طوبی ساری رفتم گفت چیز مهمی نیس ..آیا نظر شما چیه؟؟

تومور آستروسیتوما بطن چهار مغز

ا سلام و خسته نباشید برادر من با سن 36 سال به تازگی دچار تومور مغری بطن چهارم از نوع آستروسیتومای منتشر گرید 2 شده اند . که در حال انجام رادیوتراپی بعد از عمل جراحی می باشند . ولی با انجام آنالیز موتاسیون idh1 , 2 پزشک آنکولوژیست تشخیص داده اند که برادرم نیازمند به انجام شیمی درمانی هم هست و این مسیله ذهن مرا بسیار درگیر کرده که نوع تومور و سرطان برادرم در چه وضعیتی می باشد که با انجام این تست شیمی درمانی را برای آن اجباری می کن . ممنون از پاسخگویی شما