بازگشت به لیست سوالات
ل.ب
عنوان :

موی سر

متخصص پوست، مو و زیبایی
من توسط یک پزشک ویزیت شدم ایشون تو دفترچه نحوه استفاده از قطره ماینوکسیدیل 2 درصد رو نوشتن روزانه دو بار، یک سی سی کف سر ریخته و ماساژ دهید.
اما مشخص نیست منظورشون در هربار استفاده یک سی سی است یا در طول روز یک سی سی؟ ضمن اینکه من اسپری اش رو استفاده کردم(برند مینا) که در دستورش نوشته بود هر بار 7 پاف اما دستور پزشک ممکنه متفاوت باشه و در کاتالوگ دارو حرفی از ریزش موها نزده بود و من روزی 60 تا اسپری کردم از 15 شهریور، که حدودا اول مهر دو تاشو تموم کردم بعد هم پاک دارو رو گرفتم که تو کاتالوگش نوشته بود موها میریزه و تازه بعد اون ریخت موهام! اونم ریختم تو جای همون اسپری و باز هم روزی 60 تا اسپری کردم. اما احساس سرگیجه دارم. بی حالم.
از چندین پزشک که در داروخانه ها مستقر هستن هم دستور پزشک رو نشون دادم و همگی به اتفاق گغتن منظورشون 60 قطره در روز بوده!

یک سی سی دوبار در روز که حدود 15 قطره ویا 7پاف می شود و ماساژ لازم نیست فقط پوست سر مرطوب شود

یعنی هر بار 7 قطره؟ در طول روز 15 تا؟

یک سی سی را دوبار در روز مصرف می کنید یعنی 15 قطره را دوبار در روز به پوست سر می زنید یعنی 7 پاف را دوبار در روز به پوست سر می مالید

حالا چه اتفاقی برای من میفته بعد از روی 60 پاف؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا غلی

15 قطره صبح و پانزده قطره شب ، یا 7 پاف صبح و 7 پاف را شب به پوست سر می مالید




سوالات مشابه


جوش صورت

با سلام وخدا قوت. من 26 سالمه.و چربی وکلسترول و قند و مشکل هورمونی ندارم.طبق آزمایشات اخیر و گذشته...ولی حدود یکسالی هست مرتب روی گونه های صورتم جوش میزند.و فقط با خوردن قرص داکسی سایکیلین 100 بهبود پیدا میکنم.و به محض قطع کردن قرص بعداز یه هفته دوباره شروع به جوش زدن میکند.تازه من ورزش هم میکنم.ولی نمیدانم مشکل چیست.؟!

پوست دست و صورت

سلام من تقریبا تا سه سال پیش فوتبال داخل زمین چمن می رفتم و در تابستون هم میرفتم که یه آفتاب خیلی بدی هم داشت و من هم از اونجایی که کرم ضد آفتاب نزدم و یه سری نکات رو رعایت نکردم رنگ پوست دست و صورتم تیره شد و خواستم بدونم با اینکه قدیمی شده و مربوط به سه سال پیشه یه کرمی دارویی. صابونی یا هر چیزی هست به من معرفی کنید، چون واقعا سخت بهم میگذره و قیمتش هم مسئله ای نیست فقط توروخدا یه چیزی بدید که جواب بده ممنون

شکل ناخنم تغییر کرده

سلام. ناخن شصت دست راستم 7 ماهه شکل طبیعیشو از دست داده. و تا سفیدی ابتدای ناخن سالمرشد میکنه بعد از کنار دو طرف به پوستم وصل نیس و زیرش خالی و سفید میشه. دکتر که رفتم ازمایش کشت اسمیر تجویز کردن و این ازمایش انجام دادم. قارچ نبود. گفتن یک ماه بعد جوابش معلوم میشه. الان که اینترنتی نتیجه ازمایش رو چک کردم نوشته culture Result: سایر این یعنی چی؟؟؟

جای جوش

سلام دکترخوب هسین ببخشید بنده گودی و لکه قرمز ناشی ازجوش روی صورت دارم میخواستم ببینم برای ازبین بردن گودی و لکه و صورتم مثل قبلا بشه باید چیکارکنم ممنون میشم جواب بدین

حالت دهنده مو

سلام.من پسر 17 ساله ای هستم که موهای من بسیار فره و میخوام موهام حالت پذیر بشه بخاطر همین اسپری نرم کننده مو خریدم ولی جواب نداد.به نظرتون چه چیزی برای لخت کردن مو هام خوب و بدون عوارضه و آیا ژل مویی وجود داره که بدون عوارض باشه؟