بازگشت به لیست سوالات
م.پ
عنوان :

ام اس

متخصص نورولوژی(مغز و اعصاب و ستون ف ...
سلام خسته نباشید من گاهی اوقات یعنی روزی دوبار انگار یکی با سوزن میزنه تو دستام انگار یکبار سوزن میزنه و برمی داره آیا مبتلا ب ام اس شده ام

سلام
خیر
اگر مشکل خاص دیگری ندارین این علایم ک فرمودید ربطی ب ام اس ندارد

خیلی ممنونم از پاسخگوییتون
ممنونم از وقتی ک میذارید در اختیارمون



سوالات مشابه


ام اس

سلام اقای دکتر . حدودا 25 روز قبل سمت چپ لب بالاییم بی حس (سوزن سوزن) شد و در طی یک هفته این بی حسی توی گونم هم حس می شد بعد از 10 روز به دکتر مراجعه کردم و mri مغز دادم که نتیجه اش بدون مشکل بود . این بی حسی کم کم فقط به یک سانت بالای لبم تبدیل شد و الان حدود یک هفته است که تبدیل به مور مور شده، و احساس کمی سنگینی روی گونه ام ،این مور مور وقتی لبم 10 دقیقه ثابته خیلی کمتره ولی وقتی حرکتش می دم مجدد شروع میشه . مور مور پای سمت چپم هم دائمی هست . سوالم خدمتتون این هست که ممکنه ام اس باشه ؟

حمله بی حسی و تکان خوردن سر

با سلام بنده 34 سال سن دارم و حدود 13 سال است که یک نوع حمله به سرم همراه بی حسی که باعث تکان خوردن سر و از راه منحرف شدن هنگام راه رفتن می شود و علایمی از قبیل لرزش دست و غش کردن و از هوش رفتن هم ندارم به نظر شما علت این مشکل چیست ؟ آیا استرس می تواند عامل اصلی باشد؟ آیا گرفتگی عضلات و درد گردن و شانه می تواند عامل این مشکل باشد؟ آیا مصرف قرص دپاکین به بهبود این مشکل می انجامد ؟ اگر بی حسی ناشی از استرس باشد چه داروی ضد استرس ( همراه با نام ) برای کنترل این مشکل هست ؟ ضمنا سردرد میگرنی هم حدود 8 سال هست که دارم و تجت درمان می باشم ؟

کودک

با سلام . پسری 9 ماهه دارم که گاهی لرزش از ناحیه لب و گاهی هم از بالاتنه و سر داره . علتش چی میتونه باشه .قبلا فقط لرزش لب داشت خیلی هم کم . ولی الان چند باری دیدم که از ناحیه شانه ها و گردن و سر هم لرزش کوتاهی داشته .

دلیریوم

دلیریوم چه عوارضی داره.لخته شدن خون در پا و مغز چقدر خطرناکه.و راه درمانش چیه

سلام.احساس خستگی و سر درد و دستو پام مور مور میشه

آقای دکتر بیحال هستم و دوست دارم دستو پام ماساژ داده بشه.سر درد دارم و دست و پام مور مور و سوزن سوزن میشه ام آر آی هم دادم چند تا پلاک تو مغزم هست و کلی آزمایش دادم که همگی سالم بودن و دکترا میگن احتمالا کاداسیل هست و الان سی سالمه میگن پنج سال دیگه دچار علائمش میشی .کمکم کنید آقای دکتر .مرسی