بازگشت به لیست سوالات
ی.ل
عنوان :

دلدرد و بیرون روی

متخصص بیماری های کودکان
اقاز دکتر سلام دیروز ازتون مشاوره گرفتم دختر 4.5 سالشه تب داشت و دلدرد و اسهال و بی اشتهایی که شما تجویز مترونیدازول کوتریکسول و رکولیک و یوموگی فرمودین
داروهارو از دیروز بجز یوموگی رو خورده ولی اسهال آبکی سبزرنگ داره که از دیروز دفعاتش بیشتره و دلدرد داره
تبش قابل کنترله
آیا میشه خود انتی بیوتیک ها اسهال رو تشدید کرده باشه ؟
همین داروهارو ادامه بدم ؟
یوموگی پیدانکردم جایگزین برای این هم بفرمایید
ممنونم

سلام حداقل دوره درمان 5 روز است
بجای یوموگی از سابولار یا راننوفلور هم میتوانید استفاده کنید




سوالات مشابه


اسهال و استفراغ

با سلام کودک من یک سال و نیم سن دارد و دو سه روز است که دچار حالت تهوع و گاها اسهال نه چندان شدید شده از لحاظ ظاهری بی حال نمیباشد و مثل سابق سر حال است برای درمان چه راهکاری رو و چه غذاهایی رو پیشنهاد میکنید با تشکر از شما عزیزان.

غذای کمکی

باسلام پسرم تازه وارد6ماهگی شده ایا میتونم کم کم غذا کمکی شروع کنم چون شنیدم باید 6ماه رو تموم کنه بعد؟

یه چیز گرد در انگشت

سلام پسر من2 سالشه و دیروز فهمیدم که یه چیزه گرد اندازه عدس و سفت در بند اخر انگشت اشاره سمت چپشه خیلی نگران شدم خواستم بدون چیز مهمیه یا طبیعی؟

تپش قلب

عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت شما دکتر محترم. عرض کنم خدمت شما که بنده دخترم 11 سالشه و از همون بدو تولد ضربان قلبش خیلی تند تند می زد و الانم همین طوره. تا حالام به هیچ پزشکی مراجعه نکردم میشه بگید این موضوعو باید پیگیری کنم یا چیز مهمی نیست ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر از شما

الرژی

سلام خسته نباشید من الرژی دارم خارش و آبریزش بینی. ی پسر 3 ماهه هم دارم که اون هم الرژی پوستی و خس خس سینه داره. الرژی پوستیش شبیه کهیره آیا من میتوانم قرض ضد الرژی مصرف کنم؟یا برای نوزادم خطر داره؟