بازگشت به لیست سوالات
ن.ب
عنوان :

چکاپ

متخصص داخلی
با سلام و عرض ادب
من 11 ماهه زایمان کردم
اما احساس میکنم حالم خوب نیست بدنم درد میکنه
ماهیچه های پام میگیره
ریزش مو و نازک و شکننده شدن ناخن دارم
استخونهام درد میکنه
الان دارویی که میخورم روزی دوتا قرص گلوکوفاژ هست بخاطر کیست تخمدان
نظر شما چیه؟
بخاطر تریگلیسریدم که بالاست باید دارو استفاده کنم؟

سلام.چه مدت هست که این علایم را دارید؟

تریگلیسیرید در حال حاضر نیاز به درمان ندترد.فقط رژیم و ورزش

از بعد از زایمان تقریبا اینطوری هستم
هی به خستگی نگهداری بچه ربطش میدم
اما فکر کنم این نباشه
چون خیلی زود هم عصبی میشم

کدام استخوان ها درد دارد؟

دردش چگونه است مثلا صبح ها بدتر است و با فعالیت آیا بهتر میشود یا بدتر؟

بیشتر کمردرد و پادرد مخصوصا وقتی میشینم مچ پاهام درد میکنه

با فعالیت بهتر می شود یا بدتر؟

آیا درد از کمر به پاها تیر میکشد؟مثلا به ران یا ساق پا؟

هرچی فعالیتم بیشتر میشه ضعف و خستگیم هم بیشتر میشه
ممکنه بخاطر قرصهای گلوگوفاژ باشه که میخورم؟

اگر دچار افت قند خون شوید میتواند ناشی از گلوکوفاژ باشد.علایم افت قند لرزش دست و پاو... تاری دید تپش قلب احساس گرسنگی عرق

اگر گلوکومتر دارید وقتی دچار این حالت می شوید بلافاصله قند خونتون را چک کنید.

احساس گرسنگی و سرما میکنم
بیشتر سرما و لرز دارم
مخصوصا غروب به بعد

اطفا این آزمایشات را انجام دهید
wright,2ME,anti CCP

( cpk,LDH,Na,K,Cortisol(8am,

ممنون از جوابدهیتون

دو ماه بعد هم این آزمایشات را انجام دهید
TSH,T4,T3

خواهش می کنم.آزمایش تیروییدتون کامل نیست لذا دو ماه بعد اون سه تا آزمایش را انجام دهید.کیف آب گرم را در جایی که درد دارد یا گرفتگی دارد قرار دهید.ماساژ ساق پاها که دچار گرفتگی میشود را انجام دهید و از پماد دیکلوفناک یا DEMU استفاده کنید و دو زانو و چهار زانو نمشینید.

می توانید از کپسول زینک پلاس هم استفاده نمایید.

مورد دیگر پس از رد علل جسمانی اضطراب و افسردگی است که باعث ضعف و بی حالی می شود.

همیشه شاد و تندرست باشید.




سوالات مشابه


سبزی نشسته

سلام خانم دکتر روزتون بخیر، پدرو مادرم دیروز سبزی خوردن خریدن نصفشو شستن نصفشو نشستن که خراب نشه تو یخچال بوده. بابام امروز اشتباها سبزی نشسته رو اورده و با ناهار خوردن وسط غذا مامانم متوجه شده سبزی تمیز نیست، الان هردوشون استرس دارن که خدایی نکرده کرونا نگیرن، من فقط گفتم مایعات زیاد بخورن دیگه هیچی به ذهنم نرسید، ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنن؟

تست بدم؟

سلام. من 24 تیر به خاطر ارتباط خواهرم با همکارش و مثبت شدن آزمایش کرونای اون شخص، مجبور به قرنطینه داخل اتاق شدیم چون قبلش هم در اتاق مشترک بودیم. و بعد از چهارده روز خواهرم بدون علامت و ظاهرا سالم بود اما چشایی و بویایی من از بین رفت و قرنطینه را ادامه دادم و بعد از چند روز و مراجعه به دکتر و مصرف ازیترومایسین، کمی بهتر شدم و الان بعد از یک ماه هنوز قرنطینه ام و دکتر گفتن نیاز به آزمایش نیست و فقط آزمایش خون دادم که منفی بود اما تست حلق انجام ندادم. میخواستم بپرسم الان باید تست حلق انجام بدم تا از قرنطینه بیرون بیام؟

ورم چشم

سلام و عرض ادب خانم دکتر بنده خانمی 34 ساله هستم که سینوزیت مزمن دارم و چند وقت یکبار دچار سردرد چشمی و.یکطرفه میشم، حدود 40 روز پیش علایم خفیف کرونا داشتم اما تست ندادم، بویایی و چشاییمو از دست دادم و هنوز هم حس هام کامل برنگشته، و بعضی شبها سرفه میزنم که انگار عفونتی هنوز در گلو هست، طی این مدت سه الی چهار بار چشم راستم بعد از بیدار شدن از خواب ورم کرده و کمی درد داره، و امروز چشم چپم از بالا و پایین ورم کرده جوری که انگار زنبور چشممو نیش زده بود!! رنگش هم کبود بود، در طی روز کم کم ورمش خوابید... خواستم بپرسم علت این ورم چیه؟!! درمانش چیه و آیا ربطی به کرونا داره؟!!!!

کرونا

مادر من 78 سال سن دارن، دیابت هم دارن و انسولین تزریق میکنن، دیروز سرگیجه، حالت تهوع و چند بار استفراغ داشتن . دمای بدن 36.3 بوده، فشار خون 12.8/8 بوده قند خون 83 .آیا این علایم میتونه نشانه کرونا باشد؟

رفلاکس معده

سلام دکتر یه مدتیه که درد جناغ سینه و سر دل و گاهی وقتها هم به پشت کمر هم میرسه دارم دربارش تو نت خوندم اینطور علائم رو رفلاکس معده عنوان کردند میشه شما راهنمایی کنید ممنون