بازگشت به لیست سوالات
س.خ
عنوان :

یه حفره ناشناس

دندانپزشک
سلام وقتتون بخیر ،من متوجه یه حفره کنار دندون آخریم شدم که انگار لثم شکافته و زیرش سفیده سوزن زدم سفت و جنس دندون بود چرک نبود و درد هم نداره اما من همه دندون عقلامو موقع ارتودنسی جراحی کردم و دراوردم ، 27 ساله ام هستم چیکار باید بکنم ؟ چون ترجیحم اینه دندون پزشکی ترم به خاطر کورونا چون نوزاد دارم




سوالات مشابه


دندان درد

سلام خانم دکتر،دندان آسیاب کوچک دوم من در دو طرف فک بالا پوسیده و سیاه شده است،چه راهکاری باید انجام داد و آیا درست میشود؟باتشکر

دندان درد

با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر من چندتا دندون خراب دارم میخواستم بدونم کدوماش قابل ترمیمن و کدوما باید کشیده شن در واقع دندونی که تاج نداره قابل ترمیم هست ؟؟

حساسیت به پنی سیلین

با سلام دندون عقل درآوردم،لثه من چرک داره و من به آمپول پنی سیلین حساسیت دارم، دکتر برام قرص پنی سیلین تجویز کرده، آیا این قرص برای من حساسیت خواهد داشت؟

رفع عارضه انتهای ریشه دندان اندو شده

با سلام بنده سال 94 دندان 7 پایین را به صورت اصولی توسط متخصص ریشه، اندو کردم. مدتی بعد انتهای ریشه عارضه داد که هم در رادیو گرافی مشخص هست و هم در موقع فشار محل احساس درد خفیفی دارد. یکی از همکاران شما پیشنهاد کردند که می شود دندان را با روکش و به صورت کامل خارج کرد و پس از قطع انتهای ریشه، مجددا دندان را سر جای خود گذاشت و بخیه کرد. خواهشم این بود که درخصوص امکان این کار و میزان موفقیت آن و عوارض احتمالی، راهنمایی فرمایید با سپاس فراوان.

دنداندرد

سلام خانم دکتر من الان 2 روزه دندان فک سمت راست بالام درد میکنه که از شر وع سردرد شروع شد که گوش سمت راستم هم درد گرفت ....ایا دندون عفونی شده؟