بازگشت به لیست سوالات
ر.س
عنوان :

قلب

متخصص قلب و عروق
سلام
مامانم بیماری قلبی داره.ی سالی هست که انژیوگرافی و انژیوپلاستی انجام داده وفنرگذاشته .قرصای زیلت ی ساله مصرف میکنه.سوالم اینه که ایا برای قطع این قرصا نیاز به ارمایش داره یا نه ش؟

باسلام درمورد قطع داروی زیلت یکسال بعد از استنت فقط باید پزشکی که برای ایشون استنت گذاشتن نظر بدن باتوجه میزان تنگی بقیه ی عروق ومیزان باقی مانده ی تنگی در رگی که استنت شده




سوالات مشابه


تنگی نفس

سلام خانم دکتر ،این مشکل در مورد پدر بزرگم هست که ایشون یکسال هست که پیس میکر دارند الان تنگی نفس دارند و میگن جون ندارم و تو خونه دوقدم که راه میرن باید بشینن حتما، در این مورد چیکار باید کرد؟

در خصوص فشار و ورم

مادرم در 15 دی عمل مفصل هیپ انجام دادن بعد از بهبودی و اینکه تونستن راه برن با عصا فشارشون خیلی بالا رفت به طوری که 17 رو 10 بود متخصص قلب ویزیت کردن و قرص والسارتان صبح و شب تجویز کردن و گفتن هر وقت فشار زیر 13 امد نصف بخورن کلا وقتی صبح این قرص میخورن حالشون اوکی نیست و یکی و دو ساعت طول میکشه تا اوکی شه.قرص کونکور هم میخورن و آسپرین امروز تو دهان زخم شده و یه کم ورم کردن میشه لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم

قرص متوهگزال 23/75

با سلام خسته نباشید. 59 ساله هستم حدود پنج سال پیش توسط دکتر سمیعی نسب اصفهان رگ اضافی قلبم سوزاندم دکتر این قرص بهم داد که میخورم الان گیرم نمیاد نیست. جایی هست بتونم گیر بیارم؟ به نظرتون قطع میکنم طوری نیست ؟ جایگزین قرص نداره؟

احساس سنگینی و فشار روی قلب

سلام. 3-4 روزیه که روی قلبم احساس سنگینی و فشار دارم. گهگاه یه سوزش سکه ای هم احساس میشه. میترسم با توجه به سابقه ناراحتیم، با مشکلی جدی مواجه شده باشم و بشدت مضطربم کرده. شرایط قرنطینه و کرونا هم باعث شده از مراجعه حضوری بشدت بترسم. من سه ماه پیش با تپش قلب و فشار 15 روی 10 و احساس درد روی قلبم و دست چپم و کمی سردرد به دکتر مراجعه کردم و بعد از گرفتن نوار قلب و آنژیوگرافی به من گفته شد که دریچه پایین سمت چپ قلبم موقع بسته شدن، درست بسته نمیشه! داروهایی که بهم داده شد: والزومیکس، کونکورد، روپیکسون و آسپرین تقریبا بعد از 10 روز حالت سبکی سر و دردی که توی سرم بود خوب شد و قلبم هم انگار عادی شده بود. 32 سالمه. پیشاپیش ممنونم.

تنگی نفس کم و فشار روی قفسه سینه

سلام . من جمعه پیش لثم عفونت کرد و چون در کودکی عمل تترالوژی فالوت داشتم اموکسی کلام 625 دکتر بهم داد و مصرف کردم عفونت دندون برطرف شد ولی سه روزه تنگی نفس دارم که نسبت ب دوروز پیش خیلی بهترم ولی فشار روی قفسه سینم حس میکنم و ضربان قلبم هم کمی بالا رفته با اینکه انتی بیوتیک مصرف کردم همچنان هم میکنم احتمال عفونی شدن دریچه وجود داره ؟