بازگشت به لیست سوالات
آ.ح
عنوان :

پف زیر چشم

متخصص چشم پزشکی
با سلام مادرم چشمشون پزیروز گویا زیرش خشم شده بوده کرمی که چند ماه پیش دکتر برای آلرژیزکه داشتن رو زدن زیر چشم که شاید نرم بشه و امروز زیر چشمشون پف کره و همچنان خشکی هم اذیت میکنه.

سلام . جهت خشکی پوست اطراف چشم از همکاران متخصص پوست مشاوره بگیرید.
میتونید از پماد ویتامین آ چشمی استفاده کنید. معاینه داخل چشم حتما انجام بشه تا بیماری های چشمی از جمله خشکی چشم ، عفونت ملتحمه، التهابات چشمی و..... بررسی بشه !




سوالات مشابه


قرمزی چشم

چشمام قرمز شده چند روز ن خارش داره ن سوزش ن درد فقط قرمز شده

اشتارگات

با سلام ایا راهی برای بهتر شدن دید کسانی که به اشتارگات مبتلا هستند وجود دارد؟

ضعف بینایی

سلام و ادب برادرم ضعف بینایی دارد (هم نزدیک بینی هم آستیگمات هردو با شماره بالا) از کودکی عینک میزند و در حال حاضر هم به 18 سالگی رسیده عینکی است ولی شماره بالای عینک گاهی او را ناراحت میکند و اعتماد بنفسش ضربه میزند آیا با عمل لیزر یا کار خاص دیگری میتوان چشم او را اصلاح کرد یا حداقل شدت ضعف را کاهش داد؟

ضعیفی چشم

سلام. 24 ساله هستم.از بچگی چشمام ضعیف بوده تا الان ک نمره هر چشمم حدود 10 هست. برای لنز داخل چشمی اقدام کردم ولی تازه فهمیدم ضخامت قسمت قدامی چشمم برای کاشت لنز مناسب نیست. با دکتر ک مشورت کردم فرمودن میتونم عمل فمتولیزیک انجام بدم ولی حدود یک یا دو شماره از هر چشم میمونه و احتمال برگشت چند شماره بعد از عمل هم وجود داره. الان شماره عینکم 7 هست ولی شماره چشمم منفی 10 چون دیگه تحمل عینک با شماره بالا تر را ندارم واقعا اذیت میشم.ممنون میشم من را راهنمایی کنید ک با همین وضعیت بسازم یا ریسک عمل را ب جون بخرم

چشم پزشک

نداشتن دید کمتر از 10/10 در یک چشم، پس از اصلاح با عینک و نداشتن دید کمتر از 10+10/16 در دو چشم، پس از اصلاح با عینک)؛این یعنی چی؟؟؟