بازگشت به لیست سوالات
م.س
عنوان :

تهوع بارداری

متخصص زنان، زایمان و نازایی و فلوشی ...
سلام
من هفته 10 بارداری هستم ساعت 1 یه دونه اندانسترون خوردم،الان جایی هستم که نمیخوام متوجه بشن من باردارم بازم حالت تهوع دارم میتونم بازم بخورم؟

سلام،میتونید بخورید اشکال نداره،ولی بیشتر از سه تا در روز نخورید




سوالات مشابه


قرص مدروکسی پروژسترون

با سلام.6 سال است که ازدواج کرده ام و حدود 2 ماه است که برای بارداری اقدام میکنم . دکتر قرص مدروکسی پروژسترون را برایم تجویز نموده (روزی 2 تا) از روز 15 تا 24 پریود . اما من 2 ماه قرص را اشتباها روزی یک عدد در دوره مشخص شده مصرف کردم و در ماه سوم از روز اول پریود شروع کردم و تا سه روز روزی یک عدد خوردم. آیا در این دوره پریود باید از روز 15 دوباره مصرف را شروع کنم؟آیا میتوانم با این نوع قرص خوردن باردار شوم یا این نوع مصرف قرص عوارض داشته؟چکار کنم؟

پریود نشدن

سلام من ماه گذشته پریود نشدم ..من همیشه پریود نامرتب دارممیخوام بدونم تخمک گذاری بدون پریود امکان داره

تنبلی تخمدان

سلام خسته نباشید، من تنبلی تخمدان دارم و دکتر قرص سیتروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون تجویز کردند، دوره استفاده سه ماه کامپاند تموم شده ولی دوره استفاده قرص اسپیرونولاکتون شش ماه است که سه ماه استفاده کردم، ولی این قرص (اسپیرونولاکتون) باعث ریزش موی من نسبت به قبل شده، ایا میتونم این قرصو سر خود مصرفش رو قطع کنم؟

لاپاراسکوپی

سلام خسته نباشید خانم دکتر من تازه عمل لاپاراسکوپی دادم لطف میکنید شرح حالم رو برام توضیح بدید آیا عملم موفقیت آمیز بوده مشکلم چی بود ممنون از وقتی که برام میزاید با تشکر

تنبلی تخمدان

باسلام من تنبلی تخمدان دارم دکتر زنان قرص سیپتترون و متفورمین تجویز کردن بعد از چندسال مصرف در حال حاضر متفورمین و دوفاستون مصرف میکنم برای ریزش مو به دکتر پوست مراجعه مردم ایشان قرص روکین و اسپیرونولاکتون دادن حالا سوالم این هست که من باید مصرف دوفاستون رو قطع کنم؟ باتوجه به اینکه میخوام روکین مصرف کنم