بازگشت به لیست سوالات
ا.ع
عنوان :

نحوه مصرف داروی تجویز شده

فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی
سلام آقای دکتر داروی زیر را در نسخه نوشته بودید پلاکت روی 33000است تزریق صورت گیردو به چه صورت و آیا پلاکت هم لازم است .



سوالات مشابه


وجود سرب در خون

با سلام و ارادت پدرم تریاک می خوره العان 5 سالی میشه بعد از ازمایش تشخیص سرب در خونش سرب بالا تشخیص داده شد العان نیدونم برای درمان باید به چه پزشکی با چه تخصصی مراجعه کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید ازمایش تشخیص سرب هم برای شما ارسال کردم

سرطان روده

سلام برای سرطان روده بزرگ جراحی شدم و الان قرار بر انجام شیمیدرمانی هست. اگر شیمیدرمانی نکنم چقدر احتمال بازگشت بیماریم وجود دارد.

لنف آدم

تورم دست بعد از جلسه 5شیمی درمانی،و 10جلسه ماساژ در مرکز لنف آدم،زیرا بعد از 3ماه از تخلیه سینه و 12لنف دست و پا و...ورم کرد در طی ماساژ بهتر بود ولی به علت تعطیلات عید همه متوقف شد و ورم دست شدت پیدا کرده و کبود و زخم شده

سرطات دهان

سلام آیا زخم شدن دهان داخل توسط دندان در هنگام غذا خوردن و غیره باعث پارگی شود سیگار کشیدن در آن موقعی که داخل دهان زخم است بکشیم باعث بروز سرطان دهان می شود؟و یا فقط باعث عفونت می شود؟

تیره گی رنگ پوست همراه با درد خفیف

با سلام بنده حدود سه سال پیش متوجه تیرگی رنگ پوست دستم که به اندازه ی یک نخود بود شدم ولی آنقدر ها برایم جالب جلوه نکرد تا اینکه به تازگی متوجه شدم که شده اندازه ی یک دایره به قطر دو سانتی متر همراه با درد خفیف شده. این چه نوع بیماری هست؟