بازگشت به لیست سوالات
م.ش
عنوان :

بالا بردن سحوی چشم

متخصص چشم پزشکی
سلام آقای دکتر ظاهریانی. وقتتون بخیر. جوان 21ساله ای هستم که متاسفانه یک سالی هست که در گیر افسردگی هستم و قرص هم مصرف می کنم. حدود چندماهه که زمانی که موضوعی ذهنم رو درگیر می کنه، چشمم رو می بندم که اون موضوع رو اصطلاحاکات بکنم. اما الان حدود یک ماه هست که وقتی پلک هام رو می بندم، به طور سحوی چند لحظه چشم هام رو هم به سمت بالا می برم به طوریکه در بالاترین حالت خودش قرار میگیره و کمی درد میگیره. به نظرتون این کار می تونه موجب گیر کردن قسمت مردمک چشم در ناحیه بالا چشم و کوری یک یا دو چشم بشه؟

🙏



سوالات مشابه


آلرژی

با سلام من مدتهاست دچار آلرژی هستم و این آلرژی دایمی هست در تمام مدت سال.دکتر برام اسپری بینی رینو کورت روزی یک بار یک پاف و قرص مونته لوکاست هر شب یکی تجویز کرده و با مصرف اینها علایم کاملا کنترل شده ولی متاسفانه علایم چشمی از قبیل سنگینی و خستگی چشمها و سوزش چشم و قرمزی چشم در حد خیلی کم طوری که فقط خودم متوجه میشم وجود داره آیا برای رفع این علایم چشمی دارویی وجود داره؟

چشم

سلام.بنده 40سالمه وانحراف چشم دارم میخواستم بپرسم میتونم چشمم رو عمل کنم/

دونه پلک پایین

سلام علیکم یه دونه بزرگ حدود 9 ماه هست که زیر پلک پایین من هست سفته قرمز رنگ واول کوچیک تر بوده چیکارش کنم کاملا به چش میاد هرچند قسمت داخلی پلک زده ولی ورمش دیده میشه با تشکر

لازک چشم

با سلام خدمت دکتر محترم سوال من این لست ک ایا بعد عمل لازک اگر با موبایل و لپ تاب زیاد کار کرد احتمال ضعیقی چشم وجود ددرد.من 3 ماه پیش عمل لازک انجام دادم ولی چشم راستم بعضی وقتا اذیت میکنه احساس میکنم دید کامل نداره علتش چیست.ممنون از جوابتون

تاری دید

سلام خسته نباشید.داداش من نوشته ای ریز نمیتونه بخونه مخصوصانوشته ای موبایل یادستگاه ای ازاین قبیل. میدونم بایستی ب دکترمراجعه کنه اما ازرفتن سهل انگاری می کنه.میدونم توقع زیادی بدون معاینه بیان کنید اما خواهش می کنم راه حل بفرمایید.