بازگشت به لیست سوالات
ا.ع
عنوان :

درد شست پای چپ

متخصص ارتوپدی
با سلام و خسته نباشید جنا آقای دکتر قربانخانی
احتراماً بنده بعد از یک فعالیت ده روزه در محل کار ( روزی 10 ساعت پایده روی) دچار درد شدیدی در ناحیه زیر و کنار غضروف شست پا شدم که با مراجعه به پزشک تشخیص داد که با تزریق در محل درمان را شروع کند که بعد از تزریق هیچ گونه بهبودی حاصل نشد و در مرحله دوم با گرفتن عکس رادیولوژی تشخیص التهاب در ناحیه استخوانهای سزاموئیدی داد و با دادن قرص آلفن-ایکس ال 100 سعی در درمان گرفت که باز هم نتیجه نداد. پزشک بعدی تشخیص نقرس داد ( سن بنده 38 سال میباشد) و با دادن دوز بالایی از قرص کلشی سین که با عوارض شدیدی همراه بود سعی در درمان گرفت که بعد از یک دوره 10 روزه و رژیم غذایی و مصرف قرص التهاب کمتر شد ولی بالافاصله بعد از قطع قرص دوباره درد به سراغم امد.
عاجزانه خواشمندم در این خصوص بنده رو راهنمایی کنید که از این درد خلاصی پیدا کنم که تاثیر بسیاری بدی در روحیه من گذاشته.
بسیار سپاسگذارم.

با سلام

درد شبانه نیز وجود دارد ؟

لطفا آزمایش خون نیز جهت نقرس انجام دهید.

با سلام و احترام
جناب آقای دکتر
شبها درد خاصی ندارم بیشترین درد رو زمانی که از کفش استفاده کنم و پیاده روی و یا رانندگی میکنم دارم.
آزمایش رو هم چشم میدم. ولی شما نظری در مورد داشتن آرتروز یا نقرس ندارید؟
با احترام مجدد

اگر شب درد دارد نقرس میتواند باشد




سوالات مشابه


ورم و درد مچ پا

سلام. وقتتون بخیر. من خیلی ناگهانی از ناحیه مچ پا دچار مشکل شدم. دو روز پیش وقتی بعد از چند ساعت کار از پشت کامپیوتر بلند شدم دردی رو در ناحیه مچ پای چپ احساس کردم و دیدم ورم کرده و پوست ملتهب شده. (من سالهاست کارم پشت کامپیوتر هست) اتفاق دیگه ای نیفتاده. منتظر شدم تا خوب بشه اما فرقی نکرده و بدتر شده. ناحیه ورم کرده سفت هست و وقتی راه میرم درد کشیدگی رو از این ناحیه احساس میکنم. طوری که بعضی اوقات اصلا نمیتونم راه برم.

کمر درد

سلام آقای دکتر من امروز صبح مغازه رو طی میکشدم یک لحظه کمی به جلو خم شدم تا زیر کابینت هاروهم طی بکشم که سمت راست کمر درد گرفت طوری که نشستم تا کمی بهتربشه وقتی میشینم کمی بهتر میشه .اما وقتی میخوام بلند شم یا خم شم یا راه برم درد میگیره خواستم بدونم مشکلم چیه؟؟؟؟؟ خیلی نگرانم ممنون میشم دراسرع وقت پاسخم رو بدید خدا خیرتون بده

در رفتگی کتف راست

سلام اقای دکتر خسته نباشدبنده 5 ماه پیش در رفتگی شانه داشتم و پرشک مراجعه کردم گفتن که باید 2 سال بدون در رفتگی مجدد نگه داری و درصورت در رفتگی مجدد کتفت اسیب دیده و به دفعات مکرر خارج میشود باتوجه به اینکه بنده ترس دارم که زیاد با دست راستم فعالیت کنم و هم کارم و ورزشم افت شدید کردم و واقعا تا 2 سال من از کار بیکار میشم و شغلم هم سنگین هست و الان هیچ مشکلی در ناحیه شانه ندارم ولی یک کم دامنه حرکتیم مونده کامل بشه و پزشک یخزدگی شانه را تشخیص داده و امپول تزریق کرد میخواستم بدونم من بدون ترس به فعالیت هام ادامه بدم یا این دو سال رو تحمل کنم و در اولین در رفتگی حدود 2 ماه بعد کتف بند استفاده کرده و ثابت نگه داشتم لطف کنید در این موارد بفرماید بهترین راهکار برای بنده چی میتونه باشه؟

نوروپاتی محیطی

سلام؛بنده چهار پنج سالی درگیر بی حسی پا از مچ به پایین شده ام و در راه رفتن اختلال دارم(می لنگم).بدلیل اسیب ورزشی شدید.نوار عصب و ام آر ای هم انجام دادم و تشخیص این بوده.ولی تا امروز داروهایی که مصرف کردم هیچ تاثیری نداشته است.ایا دارو خاصی ندارد؟فیزیوتراپی هم 10جلسه رفتم.دارویی که بتواند کمک کند چیست تا مصرف کنم و فیزیوتراپی هم دوباره بروم

درد پا

سلام... خانمی 43 ساله هستم... زانو به پایین پاهام بسیار سوزش داره و خواب میره... چیکار کنم؟