بازگشت به لیست سوالات
a.f
عنوان :

عدم تمرکز بینایی

متخصص چشم پزشکی
سلام خسته نباشید یه پسر 22 ساله ام چن روزیه دچار مشکل عدم تمرکز بینایی شدم حس میکنم یه فشاری پشت چشمام هست میشه راهنماییم کنین. ممنون !

سلام مشکلی که شما مطرح کردین خیلی کلی هست ممکنه علایم مربوط به خستگی چشم ناشی از خشکی چشم، عیوب انکساری اصلاح نشده، سندروم بینایی مربوط به استفاده از کامپیوتر و موبایل باشه. برای معاینه و تشخیص دقیق تر به چشم پزشک مراجعه کنید.

بزارین جزئی تر توضیح بدم یک این که بنده شب کار هستم دوم این که همیشه سرم تو گوشی و کامپیوتره داشتم فیلم میدیدم که یهو چشام تار شد حتی اون لحظه یه مقدار خون هم از دهنم اومد بیرون از اون لحظه تا الآن دو روزه که این عدم تمرکز رو دارم و همش احساس خستگی و خواب میکنم تو این دو روز با این که از 48 ساعت 40 ساعتشو خواب بودم

مشکل چشمی شما با توجه به کار زیاد چشمی زیاد شما با کامپیوتر و موبایل تا حدی قابل توجیه هست ( البته باز هم نیاز به معاینه برای بررسی عیوب انکساری چشم دارین) . در حال حاضر توصیه میکنم تا حد ممکن از موبایل و کامپیوتر کمتر استفاده کنید و هوین طور از قطره های اشک مصنوعی استفاده کنید. اما دوست عزیز من هیچ توجیهی برای سایر شکایات شما مثل خونریزی از دهان و صعف و خستگی عمومی ندارم. بعید هم هست که با مشکل چشمی شما ارتباط داشته باشه.

ممنون از راهنمایی



سوالات مشابه


ناخنک

باسلام 38 ساله هستم، چند روزی است در چشم راست توده ای مشاهده میکنم که ظاهرا ناخنک می باشد. درد و سوزش ندارد، چند مرتبه قطره Anaprivin ریختم که برای چند ساعت قرمزی را رفع میکند. احساس نمیکم بزرگ شده باشد و مشکلی برای دید ندارم. توصیه شما چیست؟

عفونت

سلام آقای دکتر من از لنز طبی استفاده میکنم دو روز پیش چشمم قرمز شد ،تصویر برای امروز هست و درد متوسط روی پلک و داخل چشمم دارم الان دو روزه لنز نذاشتم اما بهتر نشده، سوزش و خارش و آبریزش و مشکلی در دید ندارم ... به دلیل کرونا میترسم برم بیمارستان ممنون میشم منو راهنمایی کرده و قطره یا دارو برام تجویز کنید.

ضایعه پلک بالا

از امروز عصر متوجه یک ضایعه در پلک بالا شدم که فقط سنگینی آن را حس می کنم. سوزش و خارش ندارم. لطفا نظر خود را اعلام کنید. البته قبلا سابقه گل مژه داشتم.(در گوشه چشم)

قرمزی چشم

سلام خسته نباشید چشم دخترم آلوده شده قرمز شده و اشک میاد و قی میبنده دوسالش هست لطف میکنید بگید چه قطره ای براش بریزم ممنونم

ناخنک چشم

سلام، حدود4-5 روزه در چشم راست توده ای مشاهده کردم که درد و سوزشی ندارد ، چند مرتبه قطره Naprivin استفاده کردم، قرمزی برای چند ساعت رفع میشه، پرسیدم،ظاهرا ناخنکه ، این چند روزه بنظرم بزرگ نشده آیا درمان دارویی ممکنه یا حتما جراحی لازمه؟