بازگشت به لیست سوالات
پ.س
سلام بنده کم کاری خفیف تیروئید دارم در اولین آزمایش مقدار t3 و t4 نرمال و مقدار تی اس اچ یک درجه بیشتر از رنج نرمال یعنی 7 بود رنج نرمال آزمایشگاه هم حداکثر 6 بوده (البته آزمایش دوبار تکرار شد و حتی من برای اطمینان در ازمایشگاه دیگری هم آزمایش دادم که مطمین شم)قرصی هم که الان استفاده می کنم یک چهارم لووتیروکسین 50 میکروگرم هست.بعداز شش ماه استفاده قرص و 3 بار ازمایش الان tsh ام 2 هست . احساس میکنم از زمانی که این قرص رو استفاده میکنم حافظه و تمرکزم و IQ ام کم شده یعنی در کل خنگ شدم .
اولین سوال اینه که چرا اینطور شدم در حالیکه برعکس باید با مصرف قرص باهوشتر میشدم.
سوال دوم آیا میشه از مکمل ید بجای قرص لووتیروکسین استفاده کنم؟
سوال سوم تو این شش ماه استفاده از قرص سه بار عفونت لوزه گرفتم که تو عمرم بی سابقه بوده آیا این هم از عوارض قرص هست؟
اولین سوال اینه که چرا اینطور شدم در حالیکه برعکس باید با مصرف قرص باهوشتر میشدم.
سوال دوم آیا میشه از مکمل ید بجای قرص لووتیروکسین استفاده کنم؟
سوال سوم تو این شش ماه استفاده از قرص سه بار عفونت لوزه گرفتم که تو عمرم بی سابقه بوده آیا این هم از عوارض قرص هست؟
سلام هیچکدام از عوارضی رو که مرتبط با قرص لووتیروکسین ذکر کردید مربوط به این قرص نیست در ضمن دوز داروی شما بسیار کم است ممکن است اصلا نیازی به این دارو نداشته باشید که معاینه و ویزیت حضوری تصمیم گیری جهت ادامه یا قطع دارو را میسر میکند
استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و
صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.