بازگشت به لیست سوالات
ع.ب
عنوان :

درد استخوان ها

متخصص ارتوپدی
سلام من انگشتای پام با دستام درد می گیره گردن هم همینطور بعد من اونا را که می شکونم یعنی فشارشون که می دم یه تقی صدا می دند و بعد دو باره خوب می شن اما من می خواستم این کارم ترک کنم چی کار کنم؟

سلام
ممکنه فقط اشکال در تغذیه باشد.
میوه ،سبزی و لبنیات بخورید و دیگر به انگشتان فشار نیاورید




سوالات مشابه


پین دست

سلام و خسته نباشین آقای دکتر انگشت 3 دستِ چپم شکسته و 3فروردین عمل کردم و پین گذاشتم الان ورم دستم خوابیده ولی پوستِ دستم به پین چسبیده و احساس کشیدگی میکنه و همچنین یکی از پین ها طرف دیگش داره زیر پوستم اذیت میکنه تو عکس مثلِ یه دونه زیر پوسته اومده بالا اگه متوجه شین میتونم با آب و صابون شستشوش بدم؟لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم؟

چگونگی تشخیص نکروز مفصل ران

سلام.وقت بخیر، من سال 94 به علت تصادف دچار شکستگی گردن فمور و ران شدم و از ایمپلنت دی اچ اس استفاده کردن برام، که بعد از دوسال و نیم بعد بخاطر دردی که پیدا کرده بودم خارج کردن،یکسال از خارج کردن پلاتینم میگذره،مشکلی که دارم درد در کشاله رانم به طوری که زیاد راه میرم خیلی شدید درد میگیره و حتی باعث لنگی هم میشه یا نمیتونم راه برم. میخواستم بدونم چه عکسی برای تشخیص سیاه شدن سر مفصل ران نیاز هست ؟

درد پا و دست

سلام خسته نباشید خانم هستم سیو دوساله مدت یک سالی هست که پاهام مور مور میشه و گاهی اوقات بی حس میشه و این اواخر دردست ها هم همین حس دارم مخصوصا شبها و موقع خواب به قدری مور مور میشه که از خواب بیدار میشم و اذیتم این علاعم نشون دهنده ام اس هست؟؟؟واینکه چکار کنم خیلی نگرانم گاهی اوقات چیزی دست میگیرم احساس میکنم خوب نمیتونم نگهش دارم و دستهام بی حس میشه

گرفتگی گردن

سلام حدود سه روز هست که گردنم گرفته. شب از درد نمی تونم بخابم. پوماد های مختلف استفاده کردم. قرص پروفن هم خوردم. تاثیری نداشت. قسمت سمت راست گردن هست.

درد کمر

با عرض سلام و ادب اقای دکتر ی یرامدگی در ناحیه کمر سمت چپ انتهای ستون فقرات اینجانب ایجاد شده و کمر درد هم دارم در ضمن جابه جایی. وسایل هم داشتم علت ایم برامدگی و درد کمر چیه ممنون ازتون