بازگشت به لیست سوالات
ه.س
عنوان :

با عرض سلام و ادب فراوان خدمت دکتر بزرگوار

متخصص جراحی دهان و فک و صورت
بنده 30 سال سن دارم و تا بحال دندان های عقل بالایی را که پوسیدگی و شکستگی فراوانی داشت رو کشیده ام اما خود دندان به حالت پوسیده مدت زمان 1 تا 2 سال در داخل لثه ام بوده است و بعدا اقدام به کشیدن آن کرده ام. 2 ماه پیش درد های زیادی به صورت گردشی از پشت سرم شروع می شد و به داخل گوش و داخل دندان هایم و حتی پشت چشم چپم حمله میکرد و نا آرامم می کرد و درد فراوانی داشت. تا اینکه رفتم پیش دختر متخصص مغز و اعصاب و تشخیص بیماری نورولوژی دادن و فرمودند که در هنگام دندان کشیدن به عصب ها آسیب وارد شده. حالا 2 ماهه دارو مصرف می کنم و درد تسکین پیدا کرده بود تا به امروز و امروز دوباره به صورت محدود درد های قبلی کمی پدیدار شدن و 2 هفته هستش که دید چشم چپ بنده کمی تار تر شده!! سوالم از شما دکتر گرامی اینه که الان یه دندان عقل پایینی پوسیده و راه پیدا شده به عصب دارم که باید اونو بکشم. آیا این تار بودن چشم چپ بنده با کشیدن دندان عقل برطرف خواهد شد؟؟ آیا این درد های سر و گردنی که داشتم مربوط به ریشه دندان عقل های بالایی می شود یا پایینی ؟؟ و در آخر کشیدن دندان عقل پایینی را به دست چه دکتری بسپارم با چه تخصصی؟؟ ببخشید وقتتان رو گرفتم . از لطفتان بسیار ممنونم.

این مسایل و مشکلات دردی که میفرمایید میتواند از وجود دندان عقل باشد ولی حتما نباید از ان باشد و یا بعد از اینکه خارج نمودید بهتر شود. اصولا جراحی دندانهای عقل با مشکل را به جراح دهان فک وصورت سپرد




سوالات مشابه


دندان دایمی پشت شیری درامده

با سلام. کودک 6 ساله ای دارم که دندون های دایمی پایین جلو پشت دندان های شیری درامده میخواستم بدونم با توجه به سن اش باید بکشیم شیری ها رو یا نه. اگر نکشیم دایمی ها بهم میریزه؟ ممنونم.

زگیل روی زبان کودک

سلام. پسرم 6 ساله هست. 2 ماهه روی زبونش یه توده مثل زگیل در اومده. پیش متخصص پاتولوژی بردم گفت باید با جراحی برداشته بشه.خواستم بپرسم تنها راهش جراحی هست. و اگر جراحی بشه روی حس چشایی تاثیر میزاره؟

آبسه داخل لب

سلام، بعد از مشاوره دندان هام رو جرم گیری کردم فقط تقریباً سه روز هست داخل لبم تاول های شیشه ای مانند میزنه، البته بسرعت تشکیل اولیش بعد از خوردن غذا بود که بعد از لمس با دست ترکید، دوباره دیروز زد اون هم به راحتی ترکید و امروز صبح دوباره به وجود آمده، دردی هم نداره ،توی عکس لب پایین سمت راست زیر لب رو میتونید مشاهده کنید

لکه های سفید روی لثه

سلام مدتی هست من لکه های سفیدی روی لثه هام می بینیم، میشه راهنماییم بفرمائید.

صدای فک

خسته نباشین خانم دکتر. بنده در مفصل فکی گیجگاهی چپ هنگام باز و بسته شدن دهان دچار صدای تق تق هستم. احساس ناقرینگی فک به این صورت که فک چیم اخساس میکنم کمی پایین تره.هنگام شب گاهی اوقات دندان قروچه هم دارم. میخواستم روش درمان رو بپرسم که به چه صورته..