بازگشت به لیست سوالات
م.د
عنوان :

سردرد

متخصص نورولوژی(مغز و اعصاب و ستون ف ...
در سمت راست سرم سوزش احساس میکنم وتیر میکشه.از چشمم اشک میاد

سلام سردرد به نظر ازنوع عصبی است ولی بهر حال اگر طولانی مدت وادامه داشته باشد بهتراست معاینه توسط متخصص مغز واعصاب شوید




شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت مشاوره ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.



سوالات مشابه


سردرد بیمار دچار سکته مغزی

با سلام.من قبلا مزاحم شما شدم به خاطر بیماری پدرم و دکتر فاضل شما را معرفی کرده بودند.پدر من حدود یک سال پیش سکته مغزی کردند و دچار ادم مغزی شدند.تهران در بیمارستان پارس بستری و عمل شدند ولی متاسفانه الان حدود یک ماه است سردرد دارند و باید حتما مسکن استفاده کنند که متاسفانه برای کلیه ایشان که مشکل داره و حدود 50 درصد فعالیت داره ضرر دارد و به علت بیماری کرونا میترسم از خونه بیرون بیارم ایشان را.میشه لطفا راهنمایی بفرمائید.اگر نیاز هست که عکس گرفته شود بفرمائید که ما این کار را انجام دهیم.حصوری خواستم نوبت بگیرم ولی متاسفانه به علت بیماری میترسم.لطفا کمک بفرمائید.این سایت هم دکتر فاضل معرفی کردند.

نداشتن تعادل حرکتی

باسلام مادر من در مورخه 98/12/5 دچار شکستگی استخوان ران متصل به لگن شد ایشان 76 سال سن دارند وقبل از حادثه پوکی استخوان داشتند ولی خودشان بتنهایی وگاهی با کمک عصا قادر بحرکت بودن. ولی بعد از عمل وگذشت زمان بیش از یکماه هنوز قادر به راه رفتن نیستن وحتی بلند شدن وخوابیدن در رختخواب نیز بتنهایی قادر نیستن وبه نوعی مقاومت میکنن با توجه به اینکه در منزل تحت نظر ارتوپد میباشد میخواستم سوال کنم چه توصیه ای جنابعالی دارید چون احساس میکنم به نوعی ایشان ترس از حرکت دارن وبشدت برای حرکت وراه رفتن مقاومت میکنن در صورت نیاز نحوه حرکت ایشان را برایتان ارسال نمایم باتشکر

سردرد تهوع و عدم تطابق دید دو چشم

جناب آقای دکتر دهقانی با سلام. دز مصرف تگرتول را حسب درخواست قبلی به علت افزایش درد عصب سه قلو به سه قرص یا 1200 میلی گرم رساندم. از دو سه روز قبل حالت تهوع سردرد و گاهی عدم تطابق دید دو چشم دارم. هر کدام از چشم ها به تنهایی خوب میبینند ولی برخی مواقع با هر دو چشم دیدن دچار مشکل می شوم. لطفا بفرمایید دارو را باید عوض کنم یا دز مصرف آن را یا اینکه اقدام خاصی باید انجام شود؟ در ضمن آقای دکتر عملی که فرمودید آقای دکتر گیو شریفی انجام می دهند ممکن است عوارضی داشته باشد؟ با تشکر از زحمات محبوبی

بی حسی بدن بعد مصرف پودر اورتومول ناتال

من مرد هستم 16 سالم هستم با مصرف یکبار اتفاقی پودر اورتومول ناتال چهل دقیقه بعد بهم حالت بی حسی دست داد کم هوشیاری دست داد

کم کردن دارو

بنده هر شب قبل از خواب یک عدد قرص کلونازپام میخورم و اگر یک شب این قرص و مصرف نکنم تا صبح خوابم نمیبره و حال بدی بهم دست میده که غیر قابل طاقت هست و بلند میشم و دوباره کلونازپام میخورم تا خوابم ببره و اذیت نشم از لحاظ بدنی و فکری! حالا میخام کلونازپام و کنار بزار و شبها بدون مصرف هیچ گونه قرصی خوابم ببره؛ راستش احساس میکنم معتاد این قرص شدم؛ از جنابعالی تقاضا دارم که راهی را بهم نشون بدید تا بتونم این قرص و دیگه مصرف نکنم. {پیشاپیش از حسن توجه حضرتعالی تشکر میکنم} _ حسینی _