بازگشت به لیست سوالات
م.ح
عنوان :

درد معده

فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی و فلو ...
با عرض سلام و احترام اینجانب دوسال است که اپی گاستریت مزمن دارم که همراه با عفونت هلوبا کتری که با داروهای که دکتر تجویز کرد خوب نشدم الان یک ماه است که درد مزمن همراه با خستگی شدید غذا نمیتونم بخورم که بخورم همراه با درد شدید بدن که شبها خواب ندارم وهنگام خوابیدن درد نمیگذارد که به طرف راست یا چپ خم بشوم بازوهایم بدنم درد شدید گاهی با لرزش دچار است معده ام هرچه میخورم هضم نمیکند الان با تعداد دفعات مکرر اجابت مدفوع همراه با کمی خونریزی هستم میخواستم بدونم ایا به سرطان معده دچار شدم یا مترسم به دکتر مراجعه کنم و الان 29 سال دارم ومرد هستم.



سوالات مشابه


سردرد

سلام من یک ماهی میشه که سردرد دارم تقریبا روزی یا دو روزی یه بار تقریبا نیم ساعت طول میکشه خوب میشه دوباره چند ساعت بعد دوباره شروع میشه جلوی سرم ،من روزی 7 ساعت با کامپیوتر کار میکنم ،دو تا از دندونام هم مشکل دارن و فکر کنم لثه ام عفونت کرده ، مشکل دیگه ای هم ندارم ،ببخشید کارم جوری که تا یک ماه دیگه نمیتونم برم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید؟

سرطان

مادر من احساس سنگینی فک پایین و همچنین احساس میکنند سرش یه جوریه

وجود سرب در خون

با سلام و ارادت پدرم تریاک می خوره العان 5 سالی میشه بعد از ازمایش تشخیص سرب در خونش سرب بالا تشخیص داده شد العان نیدونم برای درمان باید به چه پزشکی با چه تخصصی مراجعه کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید ازمایش تشخیص سرب هم برای شما ارسال کردم

سرطان روده

سلام برای سرطان روده بزرگ جراحی شدم و الان قرار بر انجام شیمیدرمانی هست. اگر شیمیدرمانی نکنم چقدر احتمال بازگشت بیماریم وجود دارد.

لنف آدم

تورم دست بعد از جلسه 5شیمی درمانی،و 10جلسه ماساژ در مرکز لنف آدم،زیرا بعد از 3ماه از تخلیه سینه و 12لنف دست و پا و...ورم کرد در طی ماساژ بهتر بود ولی به علت تعطیلات عید همه متوقف شد و ورم دست شدت پیدا کرده و کبود و زخم شده