بازگشت به لیست سوالات
h.ن
عنوان :

مصرف کپسول آوودارت

متخصص داخلی
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر یه سوال ازتون داشتم.من اقا هستم 30 سالمه و متاهلم ،چند سالی هست ریزش مو دارم رفتم دکتر متخصص مو برای درمان ریزش مو برام قرص avodart(dutasteride تجویز کردن که مصرف میکنم.تو اینترنت در مورد این قرص سرچ کردم بعضی جاها گفتن که باعث ناباروری و یا مشکل پروستات میشه و گفتن بهتره از متخصصین غدد سوال کنین .شما در مورد این قرص اطلاع دارین ؟ و این که میتونه این عوارض رو داشته باشه ؟پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

بله همین طوره ولی بهرحال جزو داروهای پرمصرف در درمان ریزش مو هست.




سوالات مشابه


افزایش سایز سینه

سلام. متاهلم با 22 سال سن و 169 قد و 60 وزن. سینه کوچیکی دارم. راه حل های کاربردی و قطعی افزایش سایز سینه رو بگید.

نمی خواهم قدم بلند تر شود

سلام. خسته نباشید. من متولد مهر 78 ام و قدم حدود 2 متر است و وزنم حدود 140 کیلو (البته دارم رژیم می گیرم و کمتر می شم) . آیا امکان دارد قدم بلند تر شود و راهی برای جلوگیری آن هست.

کوتاهی قد پسر 8 ساله ام

باسلام خدمت جنابعالی احتراماً ، خدمتتان عارضم پسرم 8 سال دارد و نسبت به سن خود از نظر قد کوتاه تر می باشد پیش دکتر متخصص داخلی بردم و یک سری آزمایشات مربوطه نوشت و بعد از انجام دادن آن ، نتیجه آزمایشات رو دید و گفت مشکل خاصی ندارد باتوجه به اینکه پدر ایشان هم قد متوسطی ( 160 سانت ) دارند ، فرزندم حالت سرشتی دارد و در سن بلوغ یکدفعه رشد می کند لذا خیلی برایم مهم هست که حتما قد فرزندم از من بیشتر باشد . لذا خواهش می کنم پیشنهاد و راه کار تظمینی جنابعالی در خصوص درمان کوتاهی قد فرزندم چیست ؟

دیابت نوع 1

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای دکتر زمان زاده من پسری 30 ساله هستم که 15 ساله مبتلا به دیابت نوع 1 هستم. مدتی است که علارغم کنترل قند خون (A1C نزدیک 7) احساس ضعف و سستی و بیحالی در بدنم دارم به طوری انرژی لازم برای انجام کار روزانه ام را هم ندارم. یک مسیله دیگر اینکه کاهش وزن هم پیدا کرده ام و صبح ها با خستگی از خواب بلند میشم و وقتی قند خونم را چک میکنم در محدوده نرمال است ولی ضعف و سوزش شکم را دارم. میخواستم بپرسم که این ضعف و بیحالی من به دیابت و روش کنترل آن مربوط می شود یا دلایل دیگری دارد؟ چه توصیه ای میفرمایید؟ یک سوال دیگه اینکه من توده ماهیچه ای خودم نسبت برادرام و یک فرد سالم کمتر و ضعیف تر است به طوری که از لحاظ تناسب اندام هم مشکل دارم. آیا این مسیله هم از اثرات ذاتی دیابتم می باشد؟

آنتی بادی tpo بسیار بالا

سلام بنده آزمایش تیروئید دادم که جوابش رو ک دیدم t sh 9.39 هست و آنتی بادی 1878 هست هنوز ب دکتر مراجعه نکردم . در بارداری تیرویید گرفتم روزی نصف قرص مصرف میکردم. بعد بارداری تیرویید نداشتم فقط تیروییدم بزرگ شده بود پزشکم دارو ندادن گفتن لازم نیس دارو مصرف کنی . بعد یکسال الان آزمایش دادم و دیدم که تیروییدم کم کار شده . خیلی نگران شدم چون میخوام بعدا باز باردار بشم . و الان باید چی کار کنم . دکتر چه داروهایی باید برام تجویز کنه میشه لطفا کامل درباره این بیماری برام توضیح بدین