بازگشت به لیست سوالات
ز.ز
عنوان :

کشیده کردن چشمچشم گربه ای

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سو ...
با سلام
اقای دکتر شما عمل جراحی کشیده کردن چشم یا چشم گربه ای رو هم انجام میدید؟
آیا احتمال برگشت هست یا نه؟
دوران نقاهت چقدر است؟
حدودا هزینش رو بفرمایید

سلام
بله ،ولی موافق نیستم
ماندگاری کن جای اسکار بد




سوالات مشابه


بهبود زخم پای ناشی از تصادف و بریدگی با شیشه ماشین

62روز پیش تصادفی داشتیم که منجر به شکستگی دست و پای خانمم همراه با بریدگی پایین قوزک پاشون شد و زخم بریدگی عمیق بود و الان تقریبا گوشت آورده ولی بهبودی کامل حاصل نشده و با توجه به شرایط جسمی و عدم تحرک خانمم و بدتر از اون شرایط کرونایی کشور امکان مراجعه به بیمارستان و بیرون از خونه رو ندارند.خداروشکر در اون ناحیه دردی ندارند و فقط مشکل خشک شدن روی زخم و چند وقت یکبار خون اومدن از زخم پاش در اثر جابجایی پاش جهت نشستن رو ویلچره. لطفا بزرگواری کنید و طبق عکسایی که میفرستم بفرمایید با چه پماد یا کرم یا دارویی میشه زخم اون ناحیه مثل اطراف زخمش بشه و دیگه خون ازش نیاد( هدف ترمیم زیبایی نیست و هدف اولیمون سلامت جسمانیه و بعدها جهت جراحی زیبایی اقدام میکنیم). البته زخمش اوایل بزرگتر بوده و الان کمی جمعتر شده.همچنین ورم اطراف پاش نربوط به شکستگی پاشه که با هر بار wc رفتن پاشون یه کم ورمش بیشتر میشه و بعد که رو تخت میخوابن ورمش کم میشه. در کنار این سوال لطفا این سوالم جواب بدین که با این زخم امکان حمام رفتنشون هست و اگه هست به چه صورتی و با چه شرایطی میشه حمام ببریمش.چون این 2ماه فقط با دستمال مرطوب بدنشو تمیز میکنیم و حمام نرفته. لطفا تو این شرایط سخت که آدم سالمشم جرات بیرون رفتن نداره و از طرفی ما جنوب کشوریم راهکار دارویی بهمون بدین. ان شاءالله که سالم و برقرار باشید.

ترمیم زخم پا در اثر بریدگی ناشی از تصادف

لطفا با توجه به گذشت 56 روز از زخم پای خانمم و با توجه به عکسهایی که براتون میفرستم بفرمایید که جهت ترمیم زخم چه دارو و تجویزی دارین.از طرفی خانمم دست و پاش شکسته و همچنین بخاطر وضعیت کرونا امکان خروج از خونه براش مقدور نیست. به همین دلایل بینهایت خوشحال میشم اگه یه تجویز دارویی جهت ترمیم زخمش برامون داشته باشین.

پا

با سلام من فاطمه هستم 19 سالمه من متاسفانه به طور مادرزادی دو انگشت پام به هم وصل هست نه به صورت کامل از نصفه به هم وصله سر این موضوع خیلی اعتماد به نفسم اومده پایین خواستم ببینم ایا عملی هست که بتونم انجام بدم برای پام ؟

ماموپلاستی

با سلام میخواستم ببینم باتوجه به مشگل دیسگ گردنم(جراحی دیسگ ) شما عمل ماموپلاستی رو در بیمارستان پانزده خرداد با بیمه انجام میدید؟

انجام کرایول و کویتیشن بعد از عمل ابدو

با سلام . زهرا زارعی هستم 48ساله که 26 تیر 97 شکمم رو ابدو کردید باز متاسفانه کمی شکم اوردم البته بیشتر از ناف به پایین یعنی تا قسمت بخیه هام حجم اورده. ران پا و پهلوی پشتم رو کرایول کردم حالا میخوام قسمت شکم یعنی پایین ناف تا بخیه هام رو هم کرایول و بعد یک هفته کویتیشن کنم. خواستم بفرمایید که با توجه به اینکه 1سال و 4 ماه از عملم گذشته مشکلی پیش نمیاد؟چند جلسه اجازه دارم پایین نافم تا قسمت بخیه ها رو کرایول و کویتیشن کنم؟ البته دکتر نصرالله زاده فرمودن میتونی انجام بدی ولی چون اون قسمت شکمت یعنی پایین ناف تا بخیه هام سفته بهتره از دکتر وقردوست سوال کنی . لطف کنید بفرمایید میتونم کرایول و کویتیشن رو انجام بدم؟ و هرکدوم چند جلسه؟ و اگر کرایول برام ضرر داره میتونم فقط کویتیشن کنم؟ چند جلسه؟ ایا با کویتیشن حجم ب وجود اومده از بین میره؟ اوایل اسفند عروسی برادرمه ممنون میشم پاسخ بدید . ازمایش کبدیم : 199=AST=16 ALT=17 ALKALINE PHOSPHATASTE