بازگشت به لیست سوالات
آ.آ
عنوان :

pvc قلب

فوق تخصص قلب و عروق
داری یک و نیم درصد pvc قلب هستم، بدون مشکل ساختاری قلب و بدون آریتمی خطرناک.قرص سوتالول 80 بهتر است یا پرانول 20 روزی دو بار؟ممنون.

در خیلی موارد درمان لازم نیست ولی در صورت لزوم درمان اول میشه پروپرانولول شروع کرد و اگر جواب نداد بعد داروهای دیگه. پیشنهاد میکنم به پزشک الکتروفیزیولیست مراجعه کنید




سوالات مشابه


روزه

سلام آقای دکتر من 33 ساله هستم و پارسال عمل سوزاندن رگ داشتم به علت پی وی سی شدید که سه رگ رو سوزاندند علاوه بر آن لوزارتان و متفورمین و پنتو پرازول و سرترالین و کنکور هم مصرف میکنم با توجه به این موضوعات میتوانم روزه بگیرم؟

درد استخوان جناغ سینه

سلام آقای دکتر حالتون خوبه؟ ببخشید من امروز صبح وقتی خواستم بیدار شم از رختخواب ناگهان با دردی در وسط جناغ سینه احساس کردم که ایت درد بصورت یه درد استخوانی هست و وقتی خم میشم یا میخواهم کاری بکنم درد دارم... تا حالا چنین دردی رو تجربه نکردم.

سوال پزشکی

سلام من یک پسر 22 ساله دارم که حدود 2 ماهه قرنطینه کرونا است مدتی میگه ضربان قلبم را تو خودم حس میکنم همون لحظه فشارش رو میگیره حدود 10 تا 11 است .و داره اذیت میشه و در ضمن لاغر هم هست آیا جای نگرانی داره یک بسته قرص پروپانول 10 خورده ممنون

در باره امکان روزه گرفتن با توجه به ویروس کرنا

با سلام و عرض ارادت.من در سال 86 سکته قلبی کردم که منجر به جراحی قلب باز گردید و سه رگ قلبم بای پس شد. قدرت پکپاژ قلبم 40درصد بوده که الان حدود 50درصده داروهایی که مصرف می کنم کاتروپیل25 یکی صبح و یکی شب،کنکور2.5 و رزوواستادین20.ازنظر چربی خون و قند نرمالم.با توجه به شیوع کرنا و تقویت سیستم ایمنی بدن و فاکتور سنم ک60سال می باشد و جراحی قلب باز آیا روزه گرفتن برایم جایز می باشد؟

ارائه گزارش PT

سلام خانم دکتر، وزیری هستم. PT=25 INR=3.1 هر روز قرص وارفارین کامل خورده می شود، روال بعدی به چه صورت است؟ ممنونم