بازگشت به لیست سوالات
s.a
عنوان :

عمل چشم

متخصص چشم پزشکی
سلام وقت بخیر..من 22 سالمه شماره چشم راستم 12 و چپ 10 دوربین با استیگماتیسم 2...ایا عملی هس ک بتونم از عینک راحت شم?

سلام. با توجه به شماره نسبتا بالا نیاز به معاینه و تثویر برداری برای اظهار نظر هست. ولی توصیه شخصی من به شما این هست که با توجه به سنتون و شماره چشمتون فعلا صبر کنید.

ینی اینکه امیدی هس یا فعلا عملی وجود نداره?من خونده بودم عمل کاشت لنز برای شماره دوربین حداکثر تا 6 نمره است
امکان استفاده از لنز تماسی هست?چقد باید صبر کرد افسرده شدم از عینک

امکان عمل جراحی وجود داره ولی بهتره با در نظر گرفتن کلیه جوانب و احتیاطات باشه. کاشتن لنز داخل چشمی عوارض خاص خودش رو ممکنه داشته باشه که بهتره بهش اگاه بشین. استفاده از لنزهای تماسی سخت بهترین گزینه برای شما محسوب میشه و دید خوبی فراهم میکنه و عوارض احتمالی کمی هم داره.

ممنون از پاسخگویی..خدا بهتون تو دنیا و اخرت خیر بده بابت کمک



سوالات مشابه


سرخی چشم

سلام جناب دکتر بنده چند سالی هست درگیر سرخی چشم هستم.چندین دکتر هم رفتم ولی متاسفانه جواب نگرفتم شبها هنگام خواب بی اختیار از چشام اشک میاد و بدون عینک هم اذیت میشم ببینم و به نور هم به شدت حساس شدم.بنده مشکل بیماری خودایمنی و بیماری روماتیسم دارم و همچنین آزمایش hlb 27 + هستم و به دلیل مشکل کلیه فشار خونم بالا بود که با قرص پایین امد.میخاستم نظر شمارو بدونم باتشکر

ضعیف شدن چشم

سلام جناب دکتر خسته نباشید : پسری 13 ساله دارم سه سال پیش به علت سوزش و درد چشم هایش به چشم پزشک مراجعه کردیم.درس خوان و ورزشکار است و با گوشی و پی اس زیاد بازی میکند. همون سه سال پیش دکتر متخصص چشم پس از معاینات دقیق گفتند مشکلی از نظر بینایی ندارد و گفتند چشمانش دچار حساسیت شده است و قطره چشم هر 4 ساعت یکبار تجویز کردن پس از چندروز کاملا خوب شد ولی مجددا بعد از 2 ماه چشمانش درد گرفت چون سری قبل با قطره خوب شده بود زیاد جدی نگرفتیم تا سه سال بعد یعنی چند روز پیش برای معاینه به همان دکتر متخصص مراجعه کردیم. دکتر گفت: دیر آوردینش ونمره چشم هایش هرکدام 2 شده است با تجویز دکتر برایش عینک تهیه کردم. چند روزه متوجه شدم به شکل صحیح نمیتواند فوتبال بازی کند و روی عملکردش تاثیر گذاشته است در عین حال درسخوان هم هست. از آن روز به بعد خواب و خوراک ندارم و خیلی ناراحت هستم .میدانم که خیلی کوتاهی کردم . چشمان پسرم خوب میشود؟؟

چشم

سلام خسته نباشید تقریبا 1 هفته پیش یک ضربه به چشم راست من وارد شد وسفیدی چشمم قرمز شد(خونریزی زیر ملتحمه)به نظره شما ایا این قرمز رفع میشود؟چقد زمان طول میکشد؟

جرقه زدن در چشم

سلام چند هفته است که چشم سمت راست من جرقه میزنه اگار فلش توش میزنند، مشکل از کجاست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

چشم پزشکی

با سلام خدمت شما اقای دکتر من چند وقتی هست که فکر میکنم موقع عکس گرفتن یا خوب نگاه کردن یکی از چشمان کوچک نشون میده دکتر چشم پزشک هم رفتم گفت چیزی مهمی نیست شاید مال میگرن شما باشه ودکتر مغز اعصاب هم رفتم گفتن که میگرن اینقدر تا ثیر نداره من ام ای ار مغز هم انجام دادم که سالم بود ممنونم میشم از راهنمایتون