بازگشت به لیست سوالات
ع.ع
سلام
کودک 6 ساله پسری دارم که جهت مشاوره و تشخیص بیش فعالی در اون به متخصص روانشناسی کودک مراجعه کردم و دکتر تشخیص بیش فعالی داد و دو داروی زیر رو توصیه کرد یعنی ریسپریدون و آمیکسیتین الان نزدیک یک هفته هست که قرصهارو مصرف میکنه
باید بگم حالت چشمهاش همیشه خسته و افسردست و ادرارش به شدت بوی دارو میده و خوابش هم زیاد شده من و مادرش خیلی نگرانیم که نکنه این قرصها مناسبش نیست و اونو دچار مشکل کنن به خصوص که دوز داروی ریسپریدون به توصیه پزشک بعد 3 روز زیاد هم شده یه عکس هم از حالت صورتش براتون میفرستم که الان حالت چند روزه اخیرش از بعد مصرف دارو هست و این بیحالی بیشتر مارو نگران کرده لطفا راهنمایی بفرمایید
کودک 6 ساله پسری دارم که جهت مشاوره و تشخیص بیش فعالی در اون به متخصص روانشناسی کودک مراجعه کردم و دکتر تشخیص بیش فعالی داد و دو داروی زیر رو توصیه کرد یعنی ریسپریدون و آمیکسیتین الان نزدیک یک هفته هست که قرصهارو مصرف میکنه
باید بگم حالت چشمهاش همیشه خسته و افسردست و ادرارش به شدت بوی دارو میده و خوابش هم زیاد شده من و مادرش خیلی نگرانیم که نکنه این قرصها مناسبش نیست و اونو دچار مشکل کنن به خصوص که دوز داروی ریسپریدون به توصیه پزشک بعد 3 روز زیاد هم شده یه عکس هم از حالت صورتش براتون میفرستم که الان حالت چند روزه اخیرش از بعد مصرف دارو هست و این بیحالی بیشتر مارو نگران کرده لطفا راهنمایی بفرمایید

ضمنا پوستش خیلی خشک شده مخصوصا دور چشماش که پوسته پوسته شده و مرتب چشماشو میمالونه و یه حالت قرمز دور چشماش ایجاد شده
شربت کتوتیفن برای حالت چشم ها.هر 8 ساعت 5 سیسی.امیکسیتین را حذف کنید.ریسپیدون را رو زی یک عدد مصرف کنید

سپاسگزارم جناب دکتر
استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و
صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.