بازگشت به لیست سوالات
ح.م
عنوان :

جراحی دندون

متخصص جراحی دهان و فک و صورت
سلام ببخشید میخواستم بدونم من بیشتر دندونام خراب شدن میخوام بدونم اگه دندون مصنوعی پیچ و مهره ای بزارم چطوریه؟؟میشه همچین کاری کرد؟؟



سوالات مشابه


درد فک

با عرض سلام واحترام مدت حدودا سه ساله در کل فک و دندان ها درد مبهمی احساس میکنم که گاهی شدیدتر میشه.بعضی وقتا هم گرفتگی بینی و سردرد و درد کل صورت هم دارم. از نظر سینو زیت و مشکلات حلق و بینی هم بررسی انجام شده و مشکلی نبود . دندان ها هم سالم هستن. این دردها خیلی عصبیم میکنه چون هیچ دلیلی براش پیدا نمیشه. لطفا راهنمایی بفرمایید ممکنه مشکل از چی باشه. ممنون.

جراحی دندان عقل و کیست

سلام وقت بخیر چند سال پیش دکتر دندانپزشک گفت که دندان عقلم رو باید بکشم و زیرش کیست وجود داره ولی من اهمیتی ندادم،دیروز که عکس گرفتم و پیش جراح بردم گفت زیرش یا کیست هستش یا تمور(خوشخیم)،گفت اول باید دندان عقل جراحی بشه و بکشیم و از اون ضایعه تیکه برداری بشه که متوجه بشیم کیسته یا تمور. و بعد که معلوم شد باید با عمل خارجش کنن و نیاز به بیهوشی داره،چون گفتن که خیلی بزرگ شده و جدا از دندان هستش. میخواستم بدونم که راه حلی واسه درمانش وجود داره؟یعنی با همان جراحی میشه خارجش کرد؟چون من واقعاً نمیتونم عمل کنم. ممنون از لطف شما

جراحی دندان عقل و کیست

سلام وقت بخیر چند سال پیش دکتر دندانپزشک گفت که دندان عقلم رو باید بکشم و زیرش کیست وجود داره ولی من اهمیتی ندادم،دیروز که عکس گرفتم و پیش جراح بردم گفت زیرش یا کیست هستش یا تمور(خوشخیم)،گفت اول باید دندان عقل جراحی بشه و بکشیم و از اون ضایعه تیکه برداری بشه که متوجه بشیم کیسته یا تمور. و بعد که معلوم شد باید با عمل خارجش کنن و نیاز به بیهوشی داره،چون گفتن که خیلی بزرگ شده. میخواستم بدونم که راه حلی واسه درمانش وجود داره؟چون من واقعاً نمیتونم عمل کنم. ممنون از لطف شما

کامپوزیت دندان

سلام، من دو دندان جلوی خود را کامپوزیت کردم، قسمت هایی از دندان به صورت طبیعی برجسته تر بود، ولی در حال حاضر دندان های من در قسمت هایی که جهت یکسان سازی سطح کامپوزیت شده، دو رنگ شده و سطح دندان هم پر از ناصافی هست، به طوری که هنگام خوردن غذای رنگی، روی شیارهای سطح آن جرم رنگی گرفته میشود، برای رفع این مشکل که بعد از کامپوزیت به وجود آمده چه باید بکنم؟

سیاهی دندان کودک

با سلام. خانم دکتر وقت بخیر. آیا برای از بین بردن سیاهی کودک 2 ساله (به دلیل مصرف قطره آهن) روشی وجود دارد؟