بازگشت به لیست سوالات
ز.ط
عنوان :

چشم پزشک

متخصص چشم پزشکی
نداشتن دید کمتر از 10/10 در یک چشم، پس از اصلاح با عینک و نداشتن دید کمتر از 10+10/16 در دو چشم، پس از اصلاح با عینک)؛

این یعنی چی؟؟؟



سوالات مشابه


سنگینی و قرمزی چشم

سلام وقت بخیر دختر22 ای ساله هستم چند وقت پیش پیغام دادم به خاطر چربی مژه ایسول تجویز کردین و به خاطر خشکی چشم قطره اشک مصنوعی الان یه مدته مخصوصا از خواب که بیدار میشم چشمم احساس سنگینی داره و چشمم قی میکنه گاهی اوقات هم قرمز میشه به نظر شما چشمم عفونت داره؟

قرمزی چشم

سلام . وقت بخیر . من بیشتر از یک هفته هست که سمت راست چشم راستم، قرمزی و خون افتادگی به وجود آمده و طی این مدت کم و زیاد می شود. گه گاه خارش و درد خیلی کمی هم حس میکنم. من تقریبا 1 سال و نیم پیش عمل لازک هم انجام دادم. از قطره اشک مصنوعی استفاده میکنم اما تاثیری روی قرمزی نداره. این هم اشاره کنم به خاطر استفاده از ماسک در محل کارم کولر آبی مسقیم تنظیم شده روبرو و از فاصله نزدیک، که شاید به خاطر این موضوع هم میتونه باشه. و یا احتمال برخورد دست آلوده و... برای رفع این موضوع لطفا راهنماییم کنید.

چشم درد

سلام. داوطلب کنکور هستم .دو ساله که روزی 12 ساعت مطالعه دارم .از حدود سه ماه پیش احساس سوزش چشم و ریزش اشک و التهاب اطراف چشم دارم .تاری دید و حساسیت به نور دارم در ضمن عینک من با شماره چشمم متناسب است .و علائم هر روز شدید تر میشود .

ضربه خوردن به چشم

سلام اقای دکتر،دیشب دست پسرم خورد به چشم من،جوری که ناخنشون به داخل چشمم خورد.از دیشب به سختی پلک میزنم چون احساس میکنم یه خورده چوب تو چشممه،به محض اینکه بخوام ببندم چشمم رو ،اشک زیادی از چششم میاد و اون حسی که یه اشغالی تو چشممه نمیذاره که بتونم چشممو ببندم و خیلی خیلی اذیت میشم.الان چه درمانی رو شما پیشنهاد میکنین؟

ورم پلک

با سلام و خسته نباشید من از دیروز پلکم ورم کرده امروزم دوباره زیاد تر و یکم قرمز شده شده چشمم خیلی کم حالت سنگینی داره اگه لطف کنید راهنمایی بفرمائید چه قطره استفاده کنم میگم شاید عفونت داشته باشه عکس چشمم رو هم میفرستم البته توی عکس زیاد مشخص نیست