بازگشت به لیست سوالات
س.ط
عنوان :

گوش و سرگیجه

متخصص گوش، حلق و بینی و فلوشیپ جراح ...
سلام خسته نباشید من یه ماه پیش وقتی از خواب بیدار شدم گوش چپم کیپ شده بود و بزور صدا رو میشنویدم تقریبا ده روز قبل هرجور شده دست تو گوشم کردم و مقدتری چرک بیرون اوردم ک یکمی بهتر شدم اما بعد چند روز سرگیجه ای شدید پیدا کردم و اصلا تعادل انچنانی ندارم حتی تپش قلبمم بالا رفته اما امروز تو اینترنت کلیپی دیدم ک باس میخوابیدم و چشامو بالا پایین میکردم برای 30 ثانیه و بعد بصورت 45 درجه ب سمت چپ و راشت هم همینکارو کردم و یک دفعه گوشم باز شد و استرس شدیدی گرفتم و هر صدای کمی تو اطرفاو به راجتی میشنوم ایا این مشکلی برام گوشم بوجود اورده ؟لطفا کمکم کنید خواهشا

نه فکر نکنم اگر خوب می شنوید و سرگیجه ندارید اوکی هست




سوالات مشابه


از دست دادن بویایی

سلام آقای دکتر ، مادر من حدودا سه سالی میشه حس بویایی شونو از دست دادن، البته گاهی حسش برمی گرده ولی حدودا 2 3 روز ولی بعدش دوباره از دست میره حسشون، دلیلش چی می تونه باشه؟

مشکل تنفس از بینی در خواب

سلام. دو سه سال بود که شبها موقع خواب، از بینی خوب نمی تونستم نفس بکشم (حدس میزنم دلیلش التهاب مجرای بینی بود). حدود پنج ماه پیش شما بمن یک اسپری دادید. چند روز که استفاده کردم تنفسم خوب شد اما نام آن اسپری یادم نیست (گویا کلمه سدیم در نامش بود). چند شبه دوباره تنفسم با بینی خوب نیست. اسم آن دارو را بفرمایید. چه چیزی را رعایت کنم تا پس از مدتی دوباره این حالت پیش نیاد؟ (بخاطر مصرف نوع غذاست؟ رعایت نکردن بهداشت بینی؟ و...) درضمن پیرو سؤال قبلی ام در مورد احساس برآمدگی در گلو، پس از دو هفته مصرف دارو، مشکل برآمدگی و تغییر صدا برطرف شده. آیا باز هم دارو را تا دو ماه ادامه بدم؟

سرگیجه وضعیتی گوش چپ

سلام من از چند سال قبل سرگیجه وضعیتی گرفتم و بار اول خیلی شدید بود ولی درعرض سه روز خوب شدم با مانور هایی ک در کلینیک تعادل انجام دادم و قرص بتاسرک .چندبار دیگه اتفاق افتاد ولی درحد یک روز بود با بتاسرک خوب شدم ،الان دوهفتس باز شروع شده سرمو به سمت چپ کج میکنم اتفاق میفته و نمیتونم به سمت چپ بخوابم و روزهای اول شدیدتر بود ولی دوهفتس دارم اکتوسرک(بتاسرک پیدا نکردم) میخورم اما خوب نشدم ضمنا سینوزیت داشتم و فک کنم سینوسای فک چپم پرشده و شاید نیاز به تخلیه داشته باشه الان جیکار کنم؟ برم مانور اپلی و .... انجام بدم؟ یا ام ار ای و سی تی اسکن و....

جوش در سقف دهان

حدود 7 ماه است که در یک نقطه ی خاص از سقف دهانم یک ضایعه جوش مانند چرکی ایجاد می شود که پس از یک الی دو روز ظاهر شدن به طور کامل ناپدید می شود. اخیرا هم هفته ای یک الی دو مرتبه ظاهر می شود و سریعا ناپدید می شود. ضایعه هیچ گونه درد و خارش و ترشحی ندارد.

لوزه حفره دار

سلام و خیته نباشبد آقای دکتر.من خانم 27 ساله با سابقه ی برداشتن لوزه ی سوم در سال 90.آقای دکتر من مشکلی که داشتم این بود که هر چی میخوردم دهنم بو میگرفت و روی لوزه هام یه چیزایی سفیدی دیده میشد اما بعد از عمل هیچ کدوم از این مشکلاتم رفع نشد و الان به شدت دهنم بو میده اگر میشه لطفا بگین چبکار کنم و چه دارویی استفاده کنم؟