بازگشت به لیست سوالات
ا.ه
عنوان :

وجود دانه های قرمز روی دست و پا و تنه

متخصص پوست، مو و زیبایی
با سلام و احترام
بنده 42 ساله از حدود دو سال پیش ابتدا بر روی ساعد دستها و سپس روی ساق پاها و الان هم بر روی تنه دانه های ریز قرمز ظاهر شده است بدون خارش است و با تجویز پزشکان با پماد کلوبتازول ناپدید می شوند ولی بعد از مدتی دوباره ظاهر می شوند. بنده دچار افزایش قند خون و کبد چرب هم هستم. سپاسگزار می شوم راهنمایی بفرمایید.



سوالات مشابه


زگیل

الان روز سوم کرانوتراپی کردم زگیل انگشت پام و تاول بزرگ شده چیکارش کنم نباید آبش خالی بشه؟ پام درد میکنه بترکه آیا زگیل با برخورد به پوست برمیگرده ؟

پوست

سلام، به مدت 3 ماه در قسمت پایین کمرم خالی به رنگ سبز تیره یا آبی به وجود آمها است، و کاملا خشک هست پیشرفتی نداشته، می ترسم سرطان باشه، من 24 سال سنم هست، رنگ پوستم سبزه هست.

لک پوستی

با سلام خدمت شما دکتر عزیز، آقای دکتر پسری هستم 20 ساله صورت من تعداد زیادی لک پوستی داره(حداکثر 15 تا) ممنون میشم راهنماییم کنید که از چی برای درمانش استفاده کنم.درضمن پوست بنده پوست سبزه ای هستش ممنون میشم بگین چه جوری و ما چه کرم و ماسکی سفیدش کنم.ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدین.

ریزش مو

با عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر من هر روز صبح از واکس مو استفاده میکنم و شب برای جلوگیری از ریزش مو و چربی ناشی از واکس مو، موهام رو میشورم چندین بار برای شستشو از شامپوی روزانه استفاده کردم ولی موهام میریخت اما وقتی از شامپوی مخصوص خودم(شامپوی غیر روزانه شامپوی داروگر)استفاده کردم ریزش نداشت یا خیلی کمتر بود میخوام ببینم استفاده روزانه از شامپوهای غیر روزانه اشکالی نداره یا باید از آب خالی یا شامپوی مخصوصی برای شستشو استفاده کنم؟ و اگ شامپوی مخصوصی برای این کار هست ممنون میشم معرفی کنین

در نیامدن مرتب سیبیل

سلام روز خوش 15 سالمه الان خرداد ماهه و عید برای اولین بار سیبیلمو با تیغ زدم بعد 2 هفته کامل در اومد یعنی کامل که قسمت از سیبیل سمت راست ب صورت یک خط اریب در نیومده و قبل این ک بزنم کامل در اومده بود گفتم بزا ی بار دیگه با تییغ بزنم زدم بازم در نیومد و با ماشینم زدم باز در نیومد حالا چی کار کنم ؟