بازگشت به لیست سوالات
ن.ه
عنوان :

قارچ پوستی

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام من قارچ حلقوی گرفتم والان 3 هفته گذشته ولی همچنان لکه ها هست دکتر هم رفتم و از پماد کلتریمازول استفاده میکنم ولی درمان کامل نشدم لطفا راهنماییم کنید قابل ذکره که تمام مسائل بهداشتی رو رعایت میکنم

تشخیص افتراقی قارچ از بیماریهای التهابی حلقوی با نمونه برداری باید صورت گیرد




سوالات مشابه


خروج مایع زرد رنگ از زخم

با سلام خدمت دکتر محترم من سه روز پیش خال های روی صورتم رو سوزندم و از همان روز به بعد کرم ترمیم کننده استفاده میکنم ولی از روز بعدش مایع زرد رنگی از زخم ها خارج میشود منم مصرف کرم رو قطع کردم و به جاش عسل میزنم ولی اینطور نمیشود چه کرمی باید جایگزینش کنم؟

ترمیم ساقه مو

سلام اقای دکتر .سوالم این بود که ایا ساقه مو مرده است؟اگر عضو مرده است با ویتامینه و انواع ماسک های مو ترمیم نمیشه و یا حتی با تغذیه هم ترمیم نمیشه؟

شوره سر

ایا ابرسانی و ویتامینه برای موهای ضعیف و کم پشت و شوره دار ضرر داره و باعث ریزش میشه؟

زال شدن کامل فرد مبتلا به پیسی

سلام حالتون خوب هست انشالله؟ یکی از عزیزان بنده دچار بیماری پیسی شده اند و بعد درمان های مختلف الان فقط مجبوره کرم بزنه. باتوجه به اینکه آقایی 28 ساله هستند، سفید کردن پوست با کرم به جایگاه اجتماعی ایشان لطمه زده است. ایشان ترجیح میدهند کلا زال باشند چراکه زال بودن یک ویژگی مقبول در جامعه است. آیا امکان تغییر رنگ کامل کل پوست ولو موهای سر به صورت زال امکان دارد؟

پوست

با سلام و خسته نباشید برای اصلاح دست و پام از تیغ استفاده میکنم و موهای زیر پوستی زیادی دارم در ضمن بعد از اصلاح پاهام جاهای مو می ماند و به صورت دانه های قهوه ای روشن ریز هستند و حتی با مو کن هم از ریشه موهای زائد بر میدارم بازهم این دانه ها هستند