بازگشت به لیست سوالات
ز.ف
عنوان :

چشم درد

متخصص چشم پزشکی
سلام من یک دختر نوزده سالم..چشام دور رو تار میدید ولی نزدیکو کاملا خوب میدیدم..رفتم پیش دکتر گفت ضعیفه..چشم چپ نیم و چشم راست75 صدم..و عینک رو برای چشم چپ نیم و استیگمات و راست هم نیم گذاشت دکتر..
عینک دوربین داد ولی گفت برای گوشی و مطالعه هم بزن..
حالا من عینکو تا میزنم بشدت به چشمام فشار میاد و درد میگیره و وقتی برمیدارم اروم میشه.
یک سال پیش هم عینک یک دکتر داده بود و من چشم درد داشتم رفتم پیش یه دکتر دیگ گفتم اصلا احتیاج نداری و من نزدمش دیگ
من الان مشکل خاصی دارم یا ب خاطر عادت نداشتن ب عینکه؟
و اینکه از عینک دوربین میتونم برای نزدیک و گوشی استفاده کنم؟
ممنون میشم جواب بدین چشام خیلی داره اذیت میشه

اگر عینک آستیگمات برای شما تجویز شده ممکن است عادت کردن به آن مدت زمانی طول بکشد .اگر عینک شما صرفا برای دید دور باشد نیازی به استفاده در فاصله نزدیک نیست ولی اگر برای آستیگمات تجویز شده باشد در فاصله نزدیک هم استفاده کنید.این سوالات را باید از پزشک تجویز کننده بپرسید تا راهنماییتان کند و اگر با عینک راحت نیستید توصیه میکنم مجددا پیش یکی از همکاران شماره چشم و عینک تجویز شده ،چک شود.




سوالات مشابه


ناخنک

باسلام 38 ساله هستم، چند روزی است در چشم راست توده ای مشاهده میکنم که ظاهرا ناخنک می باشد. درد و سوزش ندارد، چند مرتبه قطره Anaprivin ریختم که برای چند ساعت قرمزی را رفع میکند. احساس نمیکم بزرگ شده باشد و مشکلی برای دید ندارم. توصیه شما چیست؟

عفونت

سلام آقای دکتر من از لنز طبی استفاده میکنم دو روز پیش چشمم قرمز شد ،تصویر برای امروز هست و درد متوسط روی پلک و داخل چشمم دارم الان دو روزه لنز نذاشتم اما بهتر نشده، سوزش و خارش و آبریزش و مشکلی در دید ندارم ... به دلیل کرونا میترسم برم بیمارستان ممنون میشم منو راهنمایی کرده و قطره یا دارو برام تجویز کنید.

ضایعه پلک بالا

از امروز عصر متوجه یک ضایعه در پلک بالا شدم که فقط سنگینی آن را حس می کنم. سوزش و خارش ندارم. لطفا نظر خود را اعلام کنید. البته قبلا سابقه گل مژه داشتم.(در گوشه چشم)

قرمزی چشم

سلام خسته نباشید چشم دخترم آلوده شده قرمز شده و اشک میاد و قی میبنده دوسالش هست لطف میکنید بگید چه قطره ای براش بریزم ممنونم

ناخنک چشم

سلام، حدود4-5 روزه در چشم راست توده ای مشاهده کردم که درد و سوزشی ندارد ، چند مرتبه قطره Naprivin استفاده کردم، قرمزی برای چند ساعت رفع میشه، پرسیدم،ظاهرا ناخنکه ، این چند روزه بنظرم بزرگ نشده آیا درمان دارویی ممکنه یا حتما جراحی لازمه؟