بازگشت به لیست سوالات
ز.س
عنوان :

تیروئید در بارداری

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم
سلام ، من آزمایش تیروئید دادم باردار هم هستم ، میزان t4 من 6.49
T3 من 1.23 و. میزان tsh ام 4.52 است
میخواستم ببینم آیا نرماله یا دچار کم کاری تیروئید هستم?



سوالات مشابه


بلوغ زود رس

سلام.از وقتی دخرم هفت ساله شد شاهد شروع رشد موی زائد در اطراف مقعدش شدم الان که نزدیک هشت سال دارد مقدارش بیشتر شده و در جاهای دیگر کرک ها در حال پررنگ شدن هستن.هیچ علامت دیگه ای تا کنون ندیدم.آیا این نشانه بلوغ زودرس است.با توجه به اینکه در خانواده سابقه بلوغ زودرس نداشته ایم.خودم در 12 سالگی پریود شدم خواهرو مادرم هم همچنین.خانواده پدری دخترم همچنین.

رشدقد

سلام ببخشید خواستم بگم من قدم کوتاه شونزده سالمه و.تقریبا تمام دارو های قد رو دارم مصثلا ال آرژنین گلوتامین و ..... بعدش خواستم مکمل هورمون رشد مصرف کنم GH Hormone regulater bio tech و خواستم ببینم روزی چند گرم مصرف کنم و از کجا تهیه کنم

دیابت بارداری

سلام. من دیابت بارداری داشتم و انسولین مصرف می کردم(13واحد در روز)الان نوزادم 30روزه است. برای مصرف قرص پیشگیری از بارداری لاینسترول ،سوال دارم که آیا من می تونم از این قرص استفاده کنم یا نه؟. قند خونم رو با دستگاه در خانه چک می کنم یک ساعت بعد از غذا حدود 140هستش (کمی بالاتر یا پایین تر) .ناشتا ها هم حدود 90 تا95هستش

دیابت

سلام. پدرم و مادربزرگ هایم دیابت دارند. احتمال اینکه من دیابت بگیرم چقدر است؟ این احتمال در چه سنی به وقوع می پیوندد؟ سن 22. لاغر و کم خور هستم.

غدد چربی

سلام.همسر من 5 غده زیر پوستی در بدنش داره که خودش میگه غده چربی است و اهمیتی نمیده.هیچ علایمی ندارن جز غده ای که در کمرش است که کمی سوزش و درد داره.آیا ممکنه خطرناک باشه؟