بازگشت به لیست سوالات
م.ا
عنوان :

ترک پوست

متخصص پوست، مو و زیبایی
باسلام و احترام
جناب آقای دکتر، چندسالی است که در ناحیه بازو و پهلوها، پوست به صورت ترک و لایه نازک تر نسبت به دیگر نقاط شده است (مشکل ایجاد شده در حال حاظر، نقص در زیبایی)که یکی از دلایل احتمالی آن می تواند افزایش وزن بعلت ورزش باشد. آیا دلایل دیگری نیز وجو دارد(بطورمثال بیماری پوستی و ... )؟ و راه درمان آن چیست؟
با سپاس فراوان

سلام.علت اصلی همون افزایش وزن هست.ولی گاهی علتهای دیگری هم داره




سوالات مشابه


تیرگی پوست و ریزش مو

سلام من قبلا پوستی نسبتا روشن داشتم و موی خوبی هم داشتم اما از دوران بلوغ کم کم پوستم تیره تر شد به طوری که الان خیلی تیره شده و همچنین موهام کم پشت تر شده و ریزش مو دارم(موقه استحمام شاهد ریزش موهام هستم) . میخواستم راهی برای روشن کردن پوست و پر شدن موهام بدونم . ممنون

پوست

سلام چند وقته که پوست صورت من خارش داره و بالای چشمم هم التهاب شدیدی داره پزشک هم رفتم ولی داروها جواب ندادن طوری بالای چشمم خارش داره که بی تابی دارم لطفا راهنمایی کنید

پوست

با سلام.مدت چهار ماه میشه که پوست گردن و زیر بغل دچار التهاب و خارش و زخم میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید

خارش و تورم پوست

سلام روز بخیر من حدود دو روزی هست که دست هام تا شونه و پاهام تا زانو قرمز شده و میخاره . شکلش مثل کهیر میمونه . بعد از دو روز قرمزی و خارش رفته ولی دست و پاهام ورم کرده . مشکل از کجا میتونه باشه ؟ میتونه به ابتلا به هپاتیت مربوط باشه یا نه یه مشکل پوستیه فقط ؟ چون پیش به دکتر عمومی رفتم گفت شاید هپاتیت گرفتی ..

خارش پوست

سلام و وقت بخیر خدمت شما جناب دکتر انگشت دستم العان به مدت 4 روزه که به شدت میخواره و دور ناخونمم دون دون شده و میسوزه...اگر لطفی کنید برای درمانش راهنماییم کنید ممنون میشم....جناب دکتر شغلمم چون حمل بار باماشیه دستم زیاد داخل دستکش و از دستکش های ساختمانی بیشتر استفاده میکنم..