بازگشت به لیست سوالات
آ.ب
عنوان :

ضعیف شدن چشم

متخصص چشم پزشکی
سلام جناب دکتر خسته نباشید : پسری 13 ساله دارم سه سال پیش به علت سوزش و درد چشم هایش به چشم پزشک مراجعه کردیم.درس خوان و ورزشکار است و با گوشی و پی اس زیاد بازی میکند. همون سه سال پیش دکتر متخصص چشم پس از معاینات دقیق گفتند مشکلی از نظر بینایی ندارد و گفتند چشمانش دچار حساسیت شده است و قطره چشم هر 4 ساعت یکبار تجویز کردن پس از چندروز کاملا خوب شد ولی مجددا بعد از 2 ماه چشمانش درد گرفت چون سری قبل با قطره خوب شده بود زیاد جدی نگرفتیم تا سه سال بعد یعنی چند روز پیش برای معاینه به همان دکتر متخصص مراجعه کردیم. دکتر گفت: دیر آوردینش ونمره چشم هایش هرکدام 2 شده است با تجویز دکتر برایش عینک تهیه کردم. چند روزه متوجه شدم به شکل صحیح نمیتواند فوتبال بازی کند و روی عملکردش تاثیر گذاشته است در عین حال درسخوان هم هست. از آن روز به بعد خواب و خوراک ندارم و خیلی ناراحت هستم .میدانم که خیلی کوتاهی کردم . چشمان پسرم خوب میشود؟؟

سلام، به خاطر چنین فرزند مثبتی تبریک میگم، مجدداً به پزشک محترم مراجعه و مشکل ایشان با عینک رو اطلاع دهید، کاهش زمان استفاده از مانیتور و تلویزیون توصیه میشود، نکته نگران کننده ای نیست.




سوالات مشابه


ناخنک

باسلام 38 ساله هستم، چند روزی است در چشم راست توده ای مشاهده میکنم که ظاهرا ناخنک می باشد. درد و سوزش ندارد، چند مرتبه قطره Anaprivin ریختم که برای چند ساعت قرمزی را رفع میکند. احساس نمیکم بزرگ شده باشد و مشکلی برای دید ندارم. توصیه شما چیست؟

عفونت

سلام آقای دکتر من از لنز طبی استفاده میکنم دو روز پیش چشمم قرمز شد ،تصویر برای امروز هست و درد متوسط روی پلک و داخل چشمم دارم الان دو روزه لنز نذاشتم اما بهتر نشده، سوزش و خارش و آبریزش و مشکلی در دید ندارم ... به دلیل کرونا میترسم برم بیمارستان ممنون میشم منو راهنمایی کرده و قطره یا دارو برام تجویز کنید.

ضایعه پلک بالا

از امروز عصر متوجه یک ضایعه در پلک بالا شدم که فقط سنگینی آن را حس می کنم. سوزش و خارش ندارم. لطفا نظر خود را اعلام کنید. البته قبلا سابقه گل مژه داشتم.(در گوشه چشم)

قرمزی چشم

سلام خسته نباشید چشم دخترم آلوده شده قرمز شده و اشک میاد و قی میبنده دوسالش هست لطف میکنید بگید چه قطره ای براش بریزم ممنونم

ناخنک چشم

سلام، حدود4-5 روزه در چشم راست توده ای مشاهده کردم که درد و سوزشی ندارد ، چند مرتبه قطره Naprivin استفاده کردم، قرمزی برای چند ساعت رفع میشه، پرسیدم،ظاهرا ناخنکه ، این چند روزه بنظرم بزرگ نشده آیا درمان دارویی ممکنه یا حتما جراحی لازمه؟