بازگشت به لیست سوالات
پ.ج
عنوان :

معده

متخصص داخلی
از روز شنبه سوزش معده داشتم رفتم دکتر داروهای آلومینیوم mg.را داد ولی دوشنبه نصف شب از خوابم به خاطر معده درد بیدار شدم . البته وقتی کمی بعد از غذا و بین غذاها هم شکم درد میگیرم به تازگی.میخواستم ببینم چیز نگران کننده ای نیست؟

سلام جنسیت خود و سنتان را اعلام بفرمایید. کاهش وزن و بی اشتهایی؟ درد شکم به پشت انتشار دارد؟ سابقه بیماری خاص ندارید؟ دارویی روزانه مصرف ندارین؟




سوالات مشابه


لک پوستی

سلام خانمی سی وهشت ساله ام بعد از اتمام شیردهی به دخترم لکه های قهوه ای رنگی به اندازه یک در دو سانت روی گونه هام ایجاد شده دلیل شو می خوام بدونم همراه با درمان در ضمن من مینور هم هستم ودچار کم خونی .در حال حاضر پیش دکتر پوست جهت درمان هم میرم ولی تا حالا نتیجه ای نگرفتم آقای دکتر می خواستم بدونم من مشکل داخلی ممکنه داشته باشم که این لکه ها در اومدن ؟ چون تا حالا از این لکه ها نداشتم ممنون میشم کمکم کنین تا مشکلم حل بشه .

آنزیم های بالای کبدی

سلام خانمی 25 ساله هستم. به دلیل مشکلات شدید پوستی (اگزما) آزمایشی انجام دادم. نتایج به دست آمده برای آنزیم های کبدی به شدت بالا بود (SGOT=78و SGPT=127و آلکالین فسفات = 268و بیلیروبین =0.8 و سرم آیرون = 134 و فریتین = 155) همچنین قند خون بنده نیز بالا بود (FBS=116). در صورت امکان لطف کرده و بگویید برداشت شما از بیماری بنده چیست و به چه پزشک متخصصی می بایست رجوع کنم. با تشکر

کبودی

سلام بهناز 36 ساله از دیروز پشت ساق پای چپ احساس درد دارم و خون ریزی کوچکی درچشم چپ،امروز مفصل وسط انگشت وسطی دست چپم هم بی دلیل کبو د شد و درد دارد

تزریق B complex و B12

سلام خانم دکتر خسته نباشید. سوالم اینه که اگر بخوام تزریق B complex و B12 رو برای افزایش انرژی انجام بدم هر چند وقت یک بار باشه که از عوارض جانبی در امان باشم. ضمنا حدود یک سال پیش به خاطر کم خونی فولیک اسید مصرف می کردم ولی الان نه. متشکرم.

بررسی جواب آزمایش

سلام وقت بخیر میخواستم لطف کنید جواب آزمایشمو بررسی کنید و اگر قرصی لازم هست مصرف کنم دستور بفرمایید که تهیه کنم.