بازگشت به لیست سوالات
ر.م
عنوان :

مصرف دو تا سه سال این داروها . علائم قبلی شوک ها

متخصص نوروسرجری(جراحی مغز و اعصاب)
سلام.علائم شوک های شبه مرگ داشتم.با دستور پزشک سه تا ۴ سال است این دوز داروها را مصرف می کنم .الان بی قراری و شوک های قلبی و عصبی و بی خوابی باز برگشته و آشفتگی مصرف مستمر داروها و احتمالا تخریب آنها هم اضافه شده است . راه چاره چیست ؟

دکتر شروین قدرجانی

سلام، به روانپزشک مراجعه کنید




شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.



سوالات مشابه


سرگیجه

دوهفته پیش سرما خوردم دکتر بهم سفیکسم ناژوکلد دادن الان ۵روز ک دارورو مصرف نمیکنم ولی سرگیجه و ی حالته منگی و سنگینی سر دارم ک باز پیش دکتر رفتم بهم ویتامین cدادن ولی متاسفانه خوب نشدم خواهشا راهنمایی کنید

سستی گردن

سلام ببخشید من سه شنبه حالم بد شد رفتم بیمارستان آمپول زدم بعد دیشب گردنم یه حالتی شد نمیتونستم نگه دارم به سمت راست کج میشد درستش میگرفتم ولی باز کج میشد میخواستم بدونم از آمپول هست یا نه و درمانش چجوریه

سردرد

سلام خسته نباشین قسمت سمت راست سرم شدید درد میگیره و با سردرد صبح از خواب بیدار میشم همرا با حالت تهوع و چشم درد میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه

میگرن

با عرض سلام و خسته نباشید، آقا هستم ٢٧ ساله. به دلیل مشکل میگرن دکتر برای من هر ٨ساعت قرص پراپرانول١٠ و هرشب یک قرص نورتریپتیلین 10 تجویز کرد، الان تقریبا دو ماهه که دارم مصرف میکنم و طی این دو ماه متوجه شدم که دچار انزال زود رس شدم، بخاطر این مشکل بهم قرص سرتالین ٥٠ رو معرفی کردند که الان یک هفتست دارم ظهرها بعداز نهار مصرف میکنم، خواستم ببینم مصرف این قرصها با فاصله ی زمانی چند ساعت باهم تداخل دارند؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید چون روم نمیشه در مورد این موضوع ،حضوری به پزشک مراجعه کنم. ممنونم از شما.

ام اس

با عرض سلام...با عرض معذرت دکتر دو تا سوال داشتم. اول اینکه اگه کسی دو بار ام ار ای بده از سروگردن به فاصله چهار ماه.اولی بدون تزریق...دومی سر با تزریق. و هر دو مشکلی نداشته باشد..ولی علایم همچنان موجود باشد.مثلا سر گیجه..عدم تعادل.ولی عدم تعادل نسبت به اوایل بهتر شده..و گزگز و حالت سری در دست و پا ...میشود گفت که احتمال ام اس همچنان وجود داره؟؟؟..چند تا دکتر مغز و اعصاب رفتم..میگن مشکلی نداری..و معایناتت خوبه...بعضی مواقع یه حالت نسبتا تاری دید در گوشه چشم چپم به صورت خفیف میاد میره . سوال دوم...آیا میشه بیماری با دو ام ار ای با تزریق سالم داشته باشه ..ایا نیاز به کشیدن مایع نخا باشه؟؟...چون همچنان علایم وجود داره.داخل اینترنت خوندم یکی از روشها تشخیص هستش. میشه یه توضیح بدید که در چه صورت مایع نخا کشیده میشه؟؟؟ چون یه پزشک میگفت در صورت شک بین سکته و ام اس مایع کشیده میشه. تورو خدا راهنماییم کنید...اگه علایم ادامه داشت و حتی اگه.چشم تار شد چکار کنم..توجه کنم یا نه..چون پزشک های مغز و اعصاب میگن از اعصابته..چهار تا پزشک متخصص رفتم و میگن مشکلی نداری..آخه مشکل خاصی ندارم از لحاظ اعصابی ..فقط فکر این بیماری ذهنم و درگیر کرده... تورو خدا راهنماییم کنید