بازگشت به لیست سوالات
ر.ا
عنوان :

یبوست

فوق تخصص گوارش و کبد
با سلام
همسرم در پایان ماه چهارم بارداری است
یبوست شدید داره. داروی سریع الاثر چیست؟ با تشکر

سبزیجات وغذاهای پرفیبر استفاده کنند.انجیر قیصی اب فراوان .ورزش وفعالیت مناسب




سوالات مشابه


گوارش

کسی که در کولون پلیپ 7 میلی در کولون صعودی با جواب توبولار ادنوم لوی گرید دیسپلازی چه مدت یکبار نیاز به فالواپ کلوون داره ؟؟؟ وقتی ایلیووم در کلوون نورمال باشه باز هم بیوووبسی میخواد؟؟؟

مشکل گوارشی

مدتیه دچار یبوست ومشکل دلپیچه وسوهاضمه وافزایش وزن شدم.ورزش ورژیم هم دارم.نگرانیمم بابت افزایش 9 کیلویی وزنم..خواهشمندم راهنماییم کنید.

گرفتگی عضله شکم

سلام خدمت جناب دکتر اینجانب 39 سال سن دارم و دارویی استفاده نمیکنم، دیشب به طور ناگهانی پس از خوردن غذای بیرون از منزل، دچار گرفتگی عضله بالای شکم شدم به گونه ایکه در هر حالتی به جز خوابیده به پهلو درد بسیار شدیدی داشتم،محل درد درست در ناحیه زیر سینه ها بود، این قسمت بسیار سفت شده بود طوریکه نمیتوانستم حتی دست بزنم، ابتدا داروی colpermin خوردم که فایده ای نداشت و سپس داروی omeprazole خوردم که درد وگرفتگی تا حدی برطرف شد، تشخیص شما راجع به این مشکل چه هست؟متشکرم.

مصرف لانزوپرازول در بارداری

مجددا سلام. آقای دکتر در کتگوری FDA لانزوپرازول در رده C هست و نوشتن که بهتره در سه ماهه اول استفاده نشه. اما توی سایت های ایرانی در رده B هست و لی همچنان توصیه می شه که استفاده نشه در سه ماه اول. من میتونم بدون نگرانی استفاده کنم از لانزوپرازول؟ با توجه به اینکه در هفته دهم هستم

گوارش در بارداری

سلام وقتتون بخیر من در هفته دهم بارداری هستم و تقریبا یک ماهه که در حالت گرسنگی مشکلی ندارم ولی به محض اینکه چیزی میخورم (هر چیزی. هرنوع غذا یا میان وعده یا میوه و...) ته زبانم به شدت تلخ و ترش میشه به طوری که قورت دادن بزاق رو برام مشکل میکنه. بعد از صبحانه کل روز رو با این مسئله درگیرم. آدامس و یا آبنبات و خیلی چیزها رو امتحان کردم متاسفانه هیچکدوم یا اثری نداره یا تهوعم رو بیشتر میکنه. برای تهوع روزی دوبار اندانسترون و ب 6 رو باهم میخورم. که کمی میتونه کمک کنه. ولی مشکلم این تلخی و ترشی ته زبان هست. آیا راهکاری برای حل این مسئله وجود داره؟