بازگشت به لیست سوالات
ا.و
عنوان :

تاندون

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
با عرض سلام

من روز چهارشنبه هفته پیش (2روز قبل شب چله)
در ورزشگاه یکی از بچه ها که میخواست منو بندازه زمین و منو بگیره به پای من (زانو به پایین) فشار آورد که همون لحظه صدایی مثل اینکه یک گوشت رو محکم به زمین بزنی داد که همه ی بچه ها صدا رو شنیدن و من خوررم زمین و اصلا نمیتونستم از زمین بلند بشپ تا اینکه آمبولانس اومد و توی بیمارستان از پام عکس گرفتن و گفتن تاندون زانوت قسمت جلویی ضربه دیده و چیز خواصی نشده و گفتن باید بری بیمارستان دیگه از اونجا رفتم بیمارستان دیگه که دکتر عکس و نگاه کرد و... گفتش تا 4 روز بهتر نشد بیا ام آر آی عکس بیندازیم

اون موقع پام باد کرده بود که الان بادش خوابیده و ولی از اون موقع نمیتونم روی پام بایستم و نمیتونم فشار بیارم بنظر شما فقط ضرب دیده و یا پاره شده؟؟؟؟؟؟؟

علائم پارگی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احتمال پارگی رباط ها بالاست و نیاز به ام ار ای ضروری است




سوالات مشابه


درد گردن

سلام.پسرم 9 سالشه .از صبح کش و قوس اومده و گردنش درد خیلی شدیدی گرفته و گردنش خشک شده و نمیتونه تکونش بده .پیروکسیکام براش زدم یکم بهتر شده ولی بازم درد داره و حرکت براش سخته .

پلاتین گذاری ران پا و زاویه دادن زانو

با سلام خدمت شما جناب دکتر من چند باری ازتون بابت شکستگی پاشنه پای خودم سوال پرسیدم و زحمتشو کشیدید عکسی که میفرستم مربوط به همسرم هست که ایشون هم 9فروردین تصادف کردن و 10ام ران پا حراحی شده و پلاتین گذاشته شده،بعد حدودا 18روز گچ گرفته شده و توی 28اردیبهشت گچ برداشته شده دکترش گفتن حرکت دادن و زاویه دار کردن زانو تا حدود 90 الی 120 درجه برای ماه اول یعنی خرداد در اولویت هست اینم بگم که همون فروردین ماه بهش گفتن تا بتونه راه بره حدودا شهریور یا مهر میشه مشکل اینه الان با فیزیوتراپی حدود 10جلسه زاویه پاشو تونسته به 60_70برسونه و زانو ورم زیادی میکنه همراه با درد، دکترش گفتن تا 7_8ماه ورم طبیعیه سوالم اینه بنظر شما مطابق عکسش اول حدودا چقد طول میکشه بتونه راه بره؟ دوم اینکه گفتن 7_8ماه ورم طبیعیه بنظرتون آیا منظورشون این بوده که راه بره 7_8ماه طول میکشه؟یعنی بعد راه رفتن هم ممکنه پا ورم کنه؟ عکس آخری عکسی هست که بار اول گرفته شده در کل میخاستم نظرتونو بدونم ممنونم ازتون

درد پا

سلام آقای دکتر. خسته نباشین.ببخشید من شبها پاهام به صورت ناگهانی دچار بی قراری و خستگی و ضعف میشه.ممنون میشم نظرتون رو بفرمایین.

درد کمر

سلام.سابقه دیسک کمر دارم.چه ورزشهایی مناسب است.پزشک مالجم گفته غضلات اطراف کمرم ضعیفه.چیکار باید انجام بدم

زانو درد

سلام اقای دکتر خسته نباشید عیدتون مبارک باشه من 5ماه پیش با سرکار خانم دکتر توکلی سز شدم و متاسفانه در زمان بارداری اضافه وزن زیادی پیدا کردم و همینطور وزن کودکم 4کیلو بود و بعد از زایمان کاهش وزن درستی نداشتم و همچنین فرزندم وزن بالایی دارد و تو این سن 14 کیلو هست و همچنین ب دلیل ایستادن زیاد و فشار زانوی راست من اول مقداری درد گرفت مخصوصا بالای زانو و سپس احساس خستگی در زانو دارم و همچنین در حین بالا رفتن از پله انگار کمی بی حس میشه و در اینه نگاه میکنم ی مقدار کمی ورم دارد اما قرمزی و درد ندارد و حس خستگی و بی حسی در زانو دارم همچنین در ساق پای چپ سوزش استخوان توامان با این درد اغاز شده. الان در حال رژیم هستم و همچنین شیردهی هم دارم با توجه به وضع بیماری حتما باید حضوری خدمت برسم؟