بازگشت به لیست سوالات
م.خ
عنوان :

خارش چشم

فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی
سلام بنده مدت هاست که از حساسیت رنج می برم . مثل خارش چشم و گوش و سرفه و آبریزش بینی. اخیرا هم خیلی شدت گرفته. لطفا راهنمایی بفرمائید.

سلام
بر اساس شدت علائم در معاینه درمان متفاوت است.نیاز است معاینه صورت گیرد.




سوالات مشابه


الرژی

با سلام .بنده چند مدت الرژی فصلی داشتم و داروهایی مانند آنتی هیستامین و سیتیریزین استفاده میکردم .عطسه و ابریزش بینی داشتم اما الان نزدیک به یک سال است که ابریزش قطع نمیشه و این دو ماه اخیر اخر شب و بخصوص صبح نفس تنگ میشم . یک بار به پزشک که مراجعه کردم با امپول بتامتازون و هیدروکورتیزون چن روزی خوب شدم اما الان دوباره نفس تنگ میشم.

کهیروخارش صورت

دوساله هرچندماه صورتم دورچشمهاو لب متورم میشد و شدیدا میخارید و تنها با مصرف هیدروکورتیزون بعد چندروز خوب میشد ولی هرچی پیش میره شدیدترمیشه واین حملات بیشتر ودرمان خیلی طول میکشه .بعدکلی دکتررفتن دکتراعصاب متوجه شدکه بیماریم آنژیوادم هستش. باید چکارکنم ؟

کهیر

سلام آقای دکتر وقت بخیر بنده مدتی است دچار خارش شدید در یک ناحیه از پوست بدن شده و بعد از خاراندن قرمز و متورم میشود و بیشتر در قسمت هایی که با زمین در تماس هستند اتفاق میافتد. مثلا باسن قسمت پهلو و بازو و غیره اواخر این مشکل شدیدتر شده و هر روز دچار این عارضه میشوم از داروهای آنتی هیستامین هم استفاده میکنم ولی موقتی است و خیلی تاثیر ندارد. لطفا راهنمایی کنید

آبریزش و عطسه بسیار شدید

باسلام و عرض ادب... مدت یکسال است آبریزش و عطسه مکرر امانم را بریده.. اکثرا شبها موقع خواب با خارش بسیار شدیدی از دربینی از خواب بیدار میشوم و تا نیم ساعت آبریزش و عطسه مکرر دارم. از قرصهایی مثل انتی هیستامین و زادیتن استفاده کردم که استفاده آنها باعث خواب آلودگی بسیار شدید و اختلال در انجام کارهایم میشود . لطفا راهنمایی بفرمایید.

اگزما نوزاد

دخترم نزدیک 2 ماهشه صورتش اگزما داره راه درمانش چیه ممنونم