بازگشت به لیست سوالات
ن.ا
عنوان :

شکستگی بینی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سو ...
با سلام و احترام
جناب آقای دکتر وقردوست بنده حدود دو ماه پبش هنگام باز کردن درب خودرو تیزی در با بینیم برخورد شدیدی داشت به حدی که چشام سیاهی رفت ولی خونریزی نداشت بعد از اون بینیم باد کرد و تا الان بادش کم نشده به نظر دیگران طبیعیه و اصلا باد نداره ولی خودم مطمئینم باد داره حالا این شکستگی چیز دیگه ای ؟
دردم اصلا نداره دیگه فقط روزای اول داشت

سلام
باید سی تی اسکن کنید تا مطمئن شویم
متشکرم




سوالات مشابه


سوختگی

باسلام و احترام خدمت دکتر فرموده بودید دوازده روز دیگه عکس بگیرم ولی گوشه یکی از تاول ها به ارامی پاره شد و بعد از دو روز این مایع زرد تیره ای به جای تاول ها ایجاد شده است میترسم چرک باشد. هر روز با شامپو بچه شست شو دادم تب ندارم در حالت نشسته و خابیده درد ندارم فقط در حالت ایستاده درد شدیدی احساس میکنم اگر به حال خودش رها کنم و فقط شست شو دهم خوب میشه امکان رفتن به پزشک و داروخانه ندارم فقط یک پماد موپیروسین و کلیدومایسین دارم ایا به درد میخورد

بهبود زخم پای ناشی از تصادف و بریدگی با شیشه ماشین

62روز پیش تصادفی داشتیم که منجر به شکستگی دست و پای خانمم همراه با بریدگی پایین قوزک پاشون شد و زخم بریدگی عمیق بود و الان تقریبا گوشت آورده ولی بهبودی کامل حاصل نشده و با توجه به شرایط جسمی و عدم تحرک خانمم و بدتر از اون شرایط کرونایی کشور امکان مراجعه به بیمارستان و بیرون از خونه رو ندارند.خداروشکر در اون ناحیه دردی ندارند و فقط مشکل خشک شدن روی زخم و چند وقت یکبار خون اومدن از زخم پاش در اثر جابجایی پاش جهت نشستن رو ویلچره. لطفا بزرگواری کنید و طبق عکسایی که میفرستم بفرمایید با چه پماد یا کرم یا دارویی میشه زخم اون ناحیه مثل اطراف زخمش بشه و دیگه خون ازش نیاد( هدف ترمیم زیبایی نیست و هدف اولیمون سلامت جسمانیه و بعدها جهت جراحی زیبایی اقدام میکنیم). البته زخمش اوایل بزرگتر بوده و الان کمی جمعتر شده.همچنین ورم اطراف پاش نربوط به شکستگی پاشه که با هر بار wc رفتن پاشون یه کم ورمش بیشتر میشه و بعد که رو تخت میخوابن ورمش کم میشه. در کنار این سوال لطفا این سوالم جواب بدین که با این زخم امکان حمام رفتنشون هست و اگه هست به چه صورتی و با چه شرایطی میشه حمام ببریمش.چون این 2ماه فقط با دستمال مرطوب بدنشو تمیز میکنیم و حمام نرفته. لطفا تو این شرایط سخت که آدم سالمشم جرات بیرون رفتن نداره و از طرفی ما جنوب کشوریم راهکار دارویی بهمون بدین. ان شاءالله که سالم و برقرار باشید.

ترمیم زخم پا در اثر بریدگی ناشی از تصادف

لطفا با توجه به گذشت 56 روز از زخم پای خانمم و با توجه به عکسهایی که براتون میفرستم بفرمایید که جهت ترمیم زخم چه دارو و تجویزی دارین.از طرفی خانمم دست و پاش شکسته و همچنین بخاطر وضعیت کرونا امکان خروج از خونه براش مقدور نیست. به همین دلایل بینهایت خوشحال میشم اگه یه تجویز دارویی جهت ترمیم زخمش برامون داشته باشین.

پا

با سلام من فاطمه هستم 19 سالمه من متاسفانه به طور مادرزادی دو انگشت پام به هم وصل هست نه به صورت کامل از نصفه به هم وصله سر این موضوع خیلی اعتماد به نفسم اومده پایین خواستم ببینم ایا عملی هست که بتونم انجام بدم برای پام ؟

ماموپلاستی

با سلام میخواستم ببینم باتوجه به مشگل دیسگ گردنم(جراحی دیسگ ) شما عمل ماموپلاستی رو در بیمارستان پانزده خرداد با بیمه انجام میدید؟