بازگشت به لیست سوالات
م.ش
عنوان :

جوش سفید زیر بغل

متخصص داخلی
با سلام.آقای دکتر جوش سفید زیر بغلام.قرصای تاوانکس و سلکوکسیب.داکسی کیم مصرف میکنم 3 روزه.آیا ادمه بدم مصرف قرصارو
توروخدا کمکم کن

با سلام، به نظر میرسد نیازی به مصرف آنتی بیوتیک برای این مورد نباشد




سوالات مشابه


مشکل چیست؟

سلام،مادرم 62سال داره،6سال پیش عمل قلب باز کرده،دیابت و فشار خون هم داره،چند روزی است تاری دید داره،چند روز پیش هم یک بار یه رگ دست چپش ورم کرد که بعد از چند دقیقه خوب شد،اما تاری دید هنوز ادامه داره،قندش رو گرفتم مشکلی نداشت و نرماله ولی فشارش رو از دیروز هر بار میگیرم با اینکه مامانم فشارخون داره پایین بوده ،وهمش 10/6 یا 9/5 یا 8/5 بوده،البته فشارسنجمون دیجیتال هست و نمیدونم دقیق هست یا نه، و این که چند وقتی هست کتف دست راستش هم وقتی دستش رو میاره بالا درد داره و یه چیز عجیب اینکه امشب استخوان ترقوه اش همون سمت راست ورم کرده،مشکل چیست ؟و اگر نیاز به مراجعه حضوری داره به دکتر متخصص چی باید مراجعه کنیم؟

واکسن پرونار 13

سلام آقای دکتر روزتون بخیر من یه دختر 3 ساله دارم که دکترش گفته واکسن پره ونار13 رو بهش تزریق کنیم . خودم 37 سالمه و همسرم 43 سالشه . درضمن همسرم یکی از رگهای قلبش گرفته بود و یک سال پیش فنر گذاشته و آسپرین و پلاویکس مصرف میکنه. کبد چرب گرید 2 هم داره .می خواستم ازتون سوال کنم تزریق این واکسن برای من و همسرم هم مفیده یا مضره (خصوصا برای همسرم که داروهای قلبی مصرف میکنه ) یا تزریقش برای ما بی فایده اس ؟

عفونت انگلی

با سلام اقای دکتر من حدود سه ماه هست در توالت فرنگی کرم های ریز و باریک بعضا بلند میبینم . فکر میکردم مربوط به چاه توالته و مدام با وایتکس و ماده ضدعفونی ریختن از بین میبردم . حالا میبینم که هنوز از بین نرفتن و خیلی شک کردم که شاید خودم کرم انگلی دارم . هیچ گونه علائم بالینی ندارم . و اینکه حدود دو سال پیش همین کرم ها رو همین توالت میدیدم و یکبار دستشویی رو کلا خراب و عوض کردیم و این دو سال هم خبری ازشون نبود اما حدود سه ماه هست که دوباره پیدا شدند .اینم بگم که دقیقا از همون مجرای چاه فاضلاب توالت بیرون میان و همونجا می مونند و بالاتر نمیان اصلا. به خاطر کرونانمی دونم بیمارستان برم برای ازمایش یا نه .میتونم یک دوره قرص بخورم که مطمئن بشم ؟ خیلی بهم ریختم . ممنون میشم راهنمایی کنید. شبیه همین عکس هستند اما سفید و بی رنگ

تشخیص هموروئید

سلام وقت بخیر، خانوم دکتر من هنگام تخلیه مدفوع در اثر فشار به معقد، زائده های گوشتی احساس میکنم، که در حالت عادی اصلا بیرون زده نیستند و هیچ گونه درد و خونریزی یا علائم دیگه ای هم ندارم، میخوام بدونم میتونه هموروئید باشه یا جزئی ار آناتومی بدن هست در اون قسمت؟

احساس گرما در زیر گلو و پشت گردن

با سلام خدمت جناب دکترخدمت شما عارض شوم که بنده چند وقتی حدود یکو نیم ماه پیش به مدت یک ماه خلط پشت گلو شدید داشتم به همراه گلو درد های خفیف که اواخر تبدیل شد به احساس گرمای زیاد زیر گلو و پشت گردن به طوری که مشکوک میشدم تب دارم ولی در اصل گرما از داخل بود و دکتر عمومی رفتم سینوزیت شدید تشخیص دادن و خشک کننده دادن و دو سه داروی دیگ که ی مدت بهتر شدم و خلط زیاد و چرک کمی ازاد شدنالان دوباره خلط پشت گلو ظاهر شده و گرمای شدیدی پشت گردن و زیر گلو حس میکنم و کمی فشار در قفسه سینه حس میکنم که البته با اروغ کم میشهولی جدیدا احساس فشار بهم دست میدهتحرک من تقریبا خیلی خیلی کم شده بعد کرونا قبلا مدام فعال بودم در کلاس درس و ورزش همیشگی داشتم