بازگشت به لیست سوالات
و.ع
عنوان :

جانباز شیمیایی

متخصص داخلی
باسلام پسری که پدرش جانباز شیمیایی است و به خاطر مشکل پدر هیچ مویی در بدنش ندارد به خواستگاری خواهرم آمده خواستم ببینم این مشکل روی فرزندان این پسر اثردارد یا خیر وغیر از این برای خودش در آینده مشکلات بیشتری رخ می دهد یاخیر خیلی ممنون شما با جواب به این سوال و راهنمایی خیلی به ما کمک میکنید.

سلام، باید دید علت مشکل ریزش مو چیست؟ معمولا این موضوع ارتباط صرف با "شیمیایی بودن" پدر ندارد و ممکن است عوامل ژنتیکی در بروز آن نقش داشته باشند.




سوالات مشابه


عرق سرد واحساس سرما در پشت ریه ها

ابتدا عفونت مختر ریه داشتم که پس از مصرف دارو با انجام اسکن ریه عفونت بر طرف شد وآزمیشات مختلفی اعم از چکاب کامل وآزمایش تب مالت نیز داده ام ومشکلی نداشته ام ام متاسفانه هنوز هم بخصوص شبها احساس سردی در پشت دارو وعرق سرد میکنم ضمنا بی حال هم هستم لطفا راهنمایی بفرمایید.

ورم غدد لنفاوی کمی سفت و بدون درد

مشاوره متنی ویزیت ویدئویی نوبت حضوری جستجو در پزشکان، تخصص ها و سوالاتداشبوردسوالات من × دکتر محمد خالدیپاسخ: دکتر محمد خالدی(مشاهده اطلاعات)فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم 02 بهمن با سلام و خسته نباشید، از هفته گذشته خیلی اتفاقی و با لمس متوجه ورم غدد لنفاوی یکی ناحیه پشت گردن و یکی در ناحیه پشت سر (هر دو در سمت راستم) شدم و هیچ کدامشان هم از نظر ظاهری محسوس نیستند و فقط هنگام لمس زیر دست حسشان میکنم (تقریبا اندازه لوبیا هستند تقریبا کمی سفت )، در حالت کلی هم درد ندارم و فقط اگر فشار وارد کنم کمی درد میگیرند. و چون اتفاقی متوجه شدم نمیدونم از کی ایجاد شده اند .علائم سرماخوردگی و تب هم ندارم و طی این یک هفته که گذشته، تغییری هم نداشتند و همان اندازه قبلی هستند. میخواستم سوال کنم که احتمالا دلیل ایجادشون چی بوده، (ممکنه مربوط به قبل بوده باشند؟؟) به نظر شما چه مدت طول میکشه تا برطرف شوند؟

ازمایش انگل

بنده بخاطر دندان قروچه ازمایش انگل دادم. میخواستم ببینم مشکل انگلی دارم یا نه.از حدود یک هفته قبل ازماش ناپروکسن و متوکاربامول هم مصرف میکردم. اگه مشکل دیگه ای هم در تزمایش خون بود بیزحمت بفزمایین

جواب آزمایش

سلام جواب آزمایش همسرم را با فایل ضمیمه میفرستم ممنون میشم جوابشو بگید و تفسیر کنید .سپاس

جواب ازمایش

سلام.قرص راکوتان مصرف میکنم تاریخ ازمایش(10/3)میخواستم ببینم مشکلی هستش تو بدنم یا ن با تشکر