بازگشت به لیست سوالات
غ.م
عنوان :

شکستگی ترقوه

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
سلام.ترقوه دوستم براثر ضربه شکسته.لطفا دربارع میزان شکستگی توضیح بدید.بهترین روش درمان چیست؟طول درمان چقدر است؟آتل مورد استفاده چیست؟موادغذایی ممنوعه و مفید؟قرص برای رفع درد و همچنین تقویت و کمک به بازسازی سریعتر؟آیا فیزیوتراپی کمکی میکند؟
باتشکر

سلام برای ادامه درمان به همکاران ارتوپد مراجعه بفرمایید




سوالات مشابه


درد پا

باسلام مردی 51ساله هستم بعضی وقتها (دیر به دیر) رگ پشت پا پایین ساق مثل برق گرفتگی میگیره و نفسم بند میاد . میخواستم بدونم علتش چیه و چه کار باید بکنم؟

گلو دردو سینه

سلام،من یه گلو دردی دارم که احساس می کنم گلویم را گرفته اند و احساس می کنم که غذا در سینه ام گیر کرده است.چه راه حلی به من پیشنهاد میکنیدآقای یزدانی؟

سوت کشیدن گوش و مشکل در مهره گردن بر اثر اسیب ورزش

با سلام و تبریک سال نو.جناب دکتر بنده چند روزی هست دچار سوت کشیدن در مغز خود شده ام.خدمت پزشک ENTرفتم فرمودند با توجه به جواب MRI به متخصص مغز و اعصاب یا ارتوپد مراجعه کن .خواهشمندم این قسمت از جواب MRI بنده رو که BOLD شده برای بنده تفسیر کنید.و بنظرتون ارتباطی با سوت کشیدن مغز داره. بنده کشتی گیر هستم دستبوسم

متوقف شدن رشد قد

سلام من از سن 16 سالگی قد نکشیدم. و بعد از گذشت چند سال قد نکشیدم میشه با هرمون رشد دوباره قد بکشم تا اون جایی که من فهمیدم پسرا میشه گفت ب سختی تا سن 28 سالگی احتمال بلندتر کردن قد وجود داره

گرفتگی عضله گردن و خوابرفتگی دست چپ

سلام به مدت حدود یک هفته دست چپ مرتب(خواب و بیداری) خواب می رود و نزدیک به چندماه عضله قسمت چپ ساقه مغز تا زیر کتف چپ سفت شده و درد دارد.