بازگشت به لیست سوالات
س.ص
عنوان :

درد پشت

فوق تخصص روماتولوژی
پدرم حدود دو ماه هست که از درد پشت شکایت میکنه این درد حدودا وسط پشتش هست یعنی یه مقدار بالاتر از کمر به پزشک متخصص داخلی مراجعه کرد چون فکر میکرد از معده اش باشه ولی دکتر گفته بودن که نه از معده نیست پیش متخصص روماتولوزی رفتن ایشون ام ار ای نوشتن ولی ام ار ای هم چیزی نشون نداد یعنی دکتر گفتن که ستون فقرات مشکلی نداره این درد شبها موقع خواب بدتر میشه و جدیدا میگه دست راستم سرد میشه و احساس سوزش میکنم در دستم مسکن هم اثری نداره درد هم کلافه اش کرده دکترا هم هیچ تشخیصی نمیدن خواستم نظر شمارو بدونم ما زنجان هستیم



سوالات مشابه


تیر کشیدن دست ها و ماشه ای شدن انگشتان دست

سلام وقتتون بخیر.دختری 23 ساله هستم. حدودا از دو سال پیش دست هام شروع به تیر کشیدن کردن. درد اوایل فقط از مچ به پایین بود. بعد از آرنج به پایین شد. بعد از یک سال، انگشت کوچک یک دستم ماشه ای شد. بعد از چندماه انگشت کوچک دست دیگم هم اضافه شد. چند ماه بعد چهار انگشت هر دو دستم ماشه ای شدن! ولی ماشه ای بودن انگشت هام فقط به مدت پنج تا ده دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب وجود داره و در طول روز اصلا ماشه ای نیستن. تیر کشیدن نقاط دیگه ای از بدنم هم در این مدت به تیر کشیدن دست هام اضافه شدن [ منتهی هرروز وجود ندارند ] . داخل آرنج هام، یک سمت از گردنم از جلو، پشت کتفم،پایین کمرم، پایین زانوم و قوزک پام تیر می کشند. ولی این تیر کشیدن های پخش غالبا در سمت راست بدنم وجود دارن و در سمت چپ بدنم تقریبا وجود ندارند. تست فاکتور روماتوئیدم هم منفی بود. تجربه ی گز گز شدن و بی حس شدن دست و پا رو هم نداشتم. خشکی صبحگاهی هم به جز در همون انگشت های دست ندارم. با این تفاسیری که خدمتتون عرض کردم، ممکن هست که بفرمایید علائمم به چه بیماری هایی نزدیک تره ؟ .. و چون پزشک روماتولوژیست پنج ماه دیگه بهم وقت دادن ممکن هست لطف کنید و بفرمایین که تا اون موقع چه تغییری تو سبک زندگیم بدم که پیشرفت بیماری کندتر بشه؟ ... چون انگشت هام هرروز صبح سفت تر از روز قبل باز می شن .... سپاسگزارم.

نقرس

سلام..بنده 37 سالم هست و چند ماه پیش ابتدا مچ پای چپم ورم کرد و درد کمی داشت و بعد از 2 3 روز خوب شد سپس بعد از چند ماه زانوی چپم بعد از بیدار شدن از خواب دچار درد و ورم شد و سپس 15 روز بعد چون فقط با پای راست از پله ها استفاده می کردم زانوی راستم هم ورم کرد و درد گرفت..در طول این مدت یک روز صبح شست پای راست هم درد گرفت...جواب آزمایش خون در خصوص اسید اوریک 12 بود و rf منفی بود ولی جواب ها التهاب رو نشون میدادن..با توجه به اینکه هم پدرم و هم دایی بنده مبتلا به نقرس هستن آیا من هم نقرس دارم؟

لزوم پیلاتس حتی حالا

با سلام من دو سال قبل به فوق تخصص روماتولوژی مراجعه کردم. علت مراجعه ام را خاطرم نیست اما فکر می کنم به خاطر زانو درد بود. ایشان تشخیص دادند که باید پیلاتس بروم تا عضلاتم قوی شوند. اکنون احساس می کنم که دردهای عضلاتم کمتر شده اما کاملاً محو نشده اند. آیا با داشتن این شرایط، باز هم پیلاتس برای من لازم است؟

عمل جراحی

باسلام جناب دکتر میخواستم نظر بدید راجب عکس ها امکان عمل وجود دارد یا نه.قبلا عمل جهت پا چنبری انجام شده

زانودرد

سلام. پسر 28 ساله هستم. حدود دو سال است که زانو درد دارم. ابتدا در یک پا شروع شد و یک شب در هفته و سپس الان به هر روز در دوپا رسیده است. زمانی که از خواب بلند میشم تا یکی دو ساعت زانوهای خشک دارم و احساس سوزش و گرما و در طول روز این احساسات کمتر ادامه دارد. در شب هم هنگام به خواب رفتن سوزش و گرمای بیشتری دارد به طوری که بی خواب میشم. زمانی که بار بلند کنم یا بیش از 200 متر پیاده روی کنم یا پله بالا پایین برم درد شروع میشه. در این میان به پزشک های متخصص زانو مراجعه کردم و یا میگویند مشکلی نیست یا میگویند آرتروز جزیی . 10 جلسه فیزیوتراپی هم رفتم اما فقط چند روز بهتر میشم. کلا زندگی روزمره ام دچار مشکل شده است. استرس های شدید هم داشتم طی 3 سال گذشته آیا به علت استرس یا آرتروز هست یا نیاز دارد حضورا به شما مراجعه کنم؟