بازگشت به لیست سوالات
ن.ش
عنوان :

تفسیر نتیجه نمره چشم کامپوتری

متخصص چشم پزشکی
با سلام.بنده 28سالمه و 13ساله به قوز قرنیه مبتلا هستم و ده ساله لنز سخت استفاده میکنم.حدود چهار سال پیش هم CCL انجام دادم .این شماره چشمم با دستگاه و در حالتی که لنز داخل چشممه مربوط به پارسال و به فاصله چند ماهه میخواستم ببینم آیا ضعف بیناییم بدتر شده و اگربله در چه حده؟

با سلام منظورتون اینه که نمره چمتونو وقتی لنز روش بوده تعین کردن

هم نمره ی قدیمی بالنز بوده و هم جدید

بله.بله

اگر منظورتون هردوبالنز بوده تقریبا 25صدم نوسان بوده که اونم میشه گفت خطای دستگاه هست

بایستی دقت کنین که دیدتون پایین نیاد

ه عکس پنتاکم دارین لطفا بفرستین

ببخشید عکس چی؟

فاصله ی دوتا نمره ی چشمتون چند ماه هست ؟

حدود هفت ماه
آقای دکتر چشمم بدتر شده؟

پنتاکم همون عکسی که دایره های رنگی هست قرمز و سبز و ابی

نه ندارم.منظورتون همون توپوگرافیه

نخیر بدتر نشده و نرمال هست در ضمن چون نزدیک سن 30سال هستین معمولا بعد از 32یا33سال دیگه مشکلی انشاا....نخواهین داشت

درخدمتیم اگه سوالی باشه باز

تو بارداری ممکنه بدتر بشه؟

گر عکس پنتاکمو داشتین بیزحمت ارسال کنین

چند روزه دیگه قراره عکسو بگیرمگچشم میفرستم براتون

منظورم این عکس بود در ضمن بارداری هیچگونه ضرری برای چشمتون نخواهد داشت همچنین از الان بگم چون حتما بعدا میخواین بدونین زایمان طبیعی ضرر داره براچشمتون که مطمعنا هیچ ضرری نخواهد داشت پس بدون استرس و دغدغه ذهنی میتونین زندگی طبیعیتون رو داشته باشین

ممنون از لطفتون

فقط این نکته رو عرض کنم خدمتتون توی جریان بارداری و هچنین شیرده هی بایستی تغذیه تون کامل باشه وبخاطر جلوگیری از افزایش وزنتون از خورد خوراکتون نزنین

خواهش میکنم درخدمتیم فقط تمام صفحات رو بفرستین لطفا

چشم



سوالات مشابه


ناخنک

باسلام 38 ساله هستم، چند روزی است در چشم راست توده ای مشاهده میکنم که ظاهرا ناخنک می باشد. درد و سوزش ندارد، چند مرتبه قطره Anaprivin ریختم که برای چند ساعت قرمزی را رفع میکند. احساس نمیکم بزرگ شده باشد و مشکلی برای دید ندارم. توصیه شما چیست؟

عفونت

سلام آقای دکتر من از لنز طبی استفاده میکنم دو روز پیش چشمم قرمز شد ،تصویر برای امروز هست و درد متوسط روی پلک و داخل چشمم دارم الان دو روزه لنز نذاشتم اما بهتر نشده، سوزش و خارش و آبریزش و مشکلی در دید ندارم ... به دلیل کرونا میترسم برم بیمارستان ممنون میشم منو راهنمایی کرده و قطره یا دارو برام تجویز کنید.

ضایعه پلک بالا

از امروز عصر متوجه یک ضایعه در پلک بالا شدم که فقط سنگینی آن را حس می کنم. سوزش و خارش ندارم. لطفا نظر خود را اعلام کنید. البته قبلا سابقه گل مژه داشتم.(در گوشه چشم)

قرمزی چشم

سلام خسته نباشید چشم دخترم آلوده شده قرمز شده و اشک میاد و قی میبنده دوسالش هست لطف میکنید بگید چه قطره ای براش بریزم ممنونم

ناخنک چشم

سلام، حدود4-5 روزه در چشم راست توده ای مشاهده کردم که درد و سوزشی ندارد ، چند مرتبه قطره Naprivin استفاده کردم، قرمزی برای چند ساعت رفع میشه، پرسیدم،ظاهرا ناخنکه ، این چند روزه بنظرم بزرگ نشده آیا درمان دارویی ممکنه یا حتما جراحی لازمه؟