بازگشت به لیست سوالات
ز.ج
عنوان :

ریه

فوق تخصص ریه
درگیر پنومونی،یکهفته بستری در بیمارستان و هفته دوم درحال درمان در منزل هستم،سوال بنده،از چه زمانی استعمال دخانیات برام مجاز هست؟
جناب دکتر میشه جواب سوال بنده رو بفرمایید

درمان پنومونی ممکن است 4 تا 6 هفته طول بکشد




سوالات مشابه


مشکل تنفسی به هنگام خواب

با سلام و خسته نباشید من اضافه وزن دارم اما تا الا مشکل تنفسی نداشتم .امه سه چهار شبه که هنگام خواب تنفس سنگین شده و نفس عمیق نمیتوانم بکشم و تا صبح چندین بار از خواب پریده و بیدار میشوم ناگفته نماند در ده روز گذشته امپول و قرص متوکاربامول و امپول پیروکسیکام و قرص سلکوکسیب و دیکلوفناک مصرف نمودم . نیاز به مراجعه به پزشک را دارم یا عواقب داروهاست ؟

تنگی نفس

سلام.نوجوان 16 ساله ای هستم که به مدت 3 سال به طور مداوم سرفه های شدیدی میکردم که جدی نگرفتم و الان حدود 7 ماه هست که سرفه. تنگی نفس. درد و سوزش قفسه ی سینه هنگام تنفس و خس خس سینه دارم. دکتر داخلی رفتم و گفتند که حساسیت هست و اسپری فلوتیزوکس250 تجویز کردند که به مدت یک ماه مصرف کنم و پس از مصرف علائمم هیچ تغیری نکرده . سی تی اسکن قفسه ی سینم هم هیچ مشکلی نداشته.از نظر قلبی هم هیچ مشکلی ندارم ممنون میشم جواب بدین که مشکل من چی میتونه باشه؟

درمان ریه

درود و خداقوت جناب دکتر چندین ساله که سرفه های شدید میکنم و آب ریزش بینی دارم و حدود 2ساله که حس بویایی و شنوایی که البته فقط یک گوشم رو از دست دادم و حتی چشایی،خیلی وقتها حتی مزه غذا رو نمیفهمم.نوار ریه گرفتم 65بود وعکس گرفتم داروهای مصرفی تا کنون (کوآموکسی کلاو-تاوانکس-تلفست200_اسپری بینی_کپسول استنشاقی_اسپری آسم سالباتامول_قرص سالباتامول،سیتریزین،کتوتیفن،سرم شستشو_فتوتیلن(که تپش قلب داشتم نتونستم بخورم) داروهای سنتی هم که همه رو امتحان کردم البته عارض شم خدمتتون هر روش درمانی نهایتا یک هفته جواب میده بعد یک هفته دوباره وضعیتم حاد میشه. الان چند ماهه که از سرفه شدید احساس خفگی بهم دست میده و از سرفه کردن ها کل صورتم کبود میشه،موقعی که حالم بد میشه کف بالا میارم و چند روزیه که داخل کف خون هم میبینم . لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاس

مشکل ریه

با سلام 30ساله هستم.مدت یک ماهه سرفه های شدید،همراه خلط و گاهی خشک دارم.بعد از مراجعه به پزشک و انجام رادیولوژی و تست ریه،پزشکم فرمودن حجم ریه افزایش پیدا کرده.برام سی تی اسکن نوشتن،انجام دادم،امروز نتیجه رو گرفتم همه چی رو نرمال زده به جز یه مورد: 4mm solitary pulmonary nodule is noted at RUL ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.آیا ممکنه ندول بدخیم باشه؟؟

ریه حساس

سلام اقای دکتر می خواستم بدونم من یکسال پیش عفونت ریه گرفتم و ریه ام حساس شده .ایا این حساسیت بطور رفع کامل میشه یا تا اخر عمر قراره همراهم باشه.دکتر اسپری دهان و بکلام کورتون داده بهم که فقط خوب کننده ی موقتی هستند .ممنون