بازگشت به لیست سوالات
ح.ش
عنوان :

شوره

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر.
موهای من حالا نزدیک دوسال است که خیلی شوره داره وجنس موهام خیلی خشک هستند.
از شامپو های زیادی استفاده کردم مثل:کلیر،مدیلین ،شامپوهای ایرانی مثل سدر.
اما هیچ تاثیری روی موهام نداشته.
حالا میخواستم بدونم نظر شما چیه؟

سلام
شما مبتلا به درماتیت سبوره هستید ، تست دمودکس رو انجام بدین لطفا

ببخشید که سوال میکنم جنس موهام هم خیلی خشک هستش که میخوام موهام نرم بشه ایا شامپو نرم کننده خوب میشه به من معرفی کنید
ممنون از شما

از شامپوی ایرانی سیکلوزینک D یا نوپری بازول D می تونین استفاده کنید که مخصوص شوره و موهای خشک هستند ، ماسک موی داخل حمام Evidry هم می تونین بزنین ( داخل حمام به ساقه موها بزنید و آبکشی کنید)



ولی تست دمودکس هم مهمه براتون !

سلام
خانم دکتر چند ماهی ست که زیر لبهام لک افتاده اولش کم و کمرنگ بود الان خیلی بیشتر شده و رنگش مشخص تر شده.
از شما راهنمایی میخوام
ازاین پماد ویک پماد ساختنی دیگه هم استفاده کردم ولی هیچ تاثیری نداشته

فعلا تا یک ماه لوسیون کلوتریزون یک هفته درمیان بزن و خبرش رو بده




سوالات مشابه


جای جوش

سلام.خسته نباشید اقای دکتر.من 18 سالمه و پوست معمولی یکم خشک دارم.به دلیل عوارض استفاده ی زیاد از کرم پودر ، مدت طولانی نزدیک به 1 ساله که روی گونه هام جوش میزنه که الان کمتر شده ولی جاشون مونده. جای جوش ها اصلا به صورت برجستگی و فرورفتگی نیست، پوستم یک دسته فقط جای جوش ها نقاط تیره ی قرمز و قهوه ای باقی مونده که زیاد هم هستن و نمیدونم چیکارشون کنم. جوش های سرسیاه و منافذ باز هم کلافه م کرده .من متاسفانه چون شهرستان هستم دسترسی ندارم به پزشک متخصص برای همین ممنون میشم اگر محصولات درمانی برام تجویز کنین.

زخم روی انگشت

سلام آقای دکتر. دیروز ازتون مشاوره گرفتم و تشخیصتون گرانولوم پیوژنیک یبود. از دیروز اطرافش ملتهب و دردناک شده و حس شبیه به سوزن سوزن شدن داره. گاهی حس میکنم انگشتم داغ میشه. امروز اطرافش هم برجسته شده و رنگش هم روشن شده. این طبیعیه؟ یا عفونت کرده؟

ریزش مو

سلام جناب آقای دکتر، روزتون بخیر من تقریبا دو ماهه ریزش موی شدید دارم، به دلیل این شرایط هم نتونستم برم آزمایش خون و چکاپ بدم، پریودیم منظمه، فکر نکنم مشکل هورمونی داشته باشم، یکی دو سال پیش آزمایش دادم که خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشتم، تالاسمی مینور هستم ولی تا الان انقدر ریزش مو نداشتم، کم کاری تیرویید هم نداشتم، نمیدونم تو این یکی دو سال تغییراتی کرده باشم یا نه، ممنون میشم راهنماییم کنید که فعلا تا زمانی که بتونم آزمایش بدم چیکار کنم که ریزشم لااقل بیشتر نشه؟

لک قهوه ای صورت

عرض سلام و وقت به خیر. مشکل بنده یک لک قهوه ای کوچیک روی صورتم ناحیه بین گیجگاه وگونه ام هست. این لک حدود 6 سال روی صورتم هست منتها قبلا خیلی کمرنگتر و کوچکتر بود و اصلا خارش یا سوزش نداشت الان حدود دو ماهی میشه که یه مقدار تیره تر و بزرگتر شده، و حتی یه مقدار برجسته شده طوریکه وقتی با انگشت لمسش میکنم برجستگیش محسوسه و گاهی هم خارش و سوزش خیلی خفیف داره و در صورت ایجاد کمی فشار و انگولک کردن پوست پوست میشه(مثل خشکی پوست) خودم فکر میکنم دلیل ایجادش زمان خدمتم که تابستون سال 89 زیاد در معرض نور آفتاب بودم هست اما از طرفی پدرم و عموم هم تقریبا تو همین ناحیه یه لک شبیه به من ولی بسیار تیره تر دارن که نشون میده ممکنه ژنتیکی باشه. (تو عکسایی که براتون ارسال کردم بخاطر نور فلش دوربیش رنگ لکه صورتی دیده میشه اما قهوه ای هست) سوالم از شما اینه که آیا این لک با پماد ضد لک یا کرمی قابل درمان هست یا کلا چه اقدامی باید انجام بدم تا بدتر نشه(مثل کرم ضد آفتاب)؟ در ضمن من 33 ساله هستم و در طول روز زیاد هم در معرض آفتاب نیستم. با تشکر از شما پزشک محترم

زخم روی دست

سلام روز بخیر. سی و یک ساله هستم و شش ماه هست شیر میدم. چهار ماه پیش یه نقطه روی انگشت شستم انگار چیزی رفته باشه زیر پوستش موقع لمس کمی آزرده بود. در حالی که روی پوست کاملا صاف و نرمال بود. کم کم چند نقطه ی ریز قرمز رنگ زیر سطح پوستم دیده می شد که کمی برجسته شده بود. انگار پوستم از داخل پاره شده باشه. بزرگ شدن و به هم وصل شدن و پوست روش تو چند وقت اخیر تو تماس زیاد با آب نازک شده و خون میاد. اون ناحیه ی پارگی زیر پوست الان بزرگتر شده.تو این چند روز هم راحت خون و بعدش هم خونابه میاد. دو روز هست خیلی اب نخورده و روش خشک شده اما الان اطرافش دردناکه و سوزش داره. همچنین ورم کرده. و حس میکنم زیرش داغ میشه. سابقه بیماری خاصی ندارم و به جز مولتی ویتامین اهن و کلسیم دارویی مصرف نمیکنم.